{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Er det normalt' ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Toledo Tdi fra 01.

Her på det sidste har håndbremsen været sådan nogenlunde løs i det i de første 3 klik, men blev helt hård ved 6-7 klik, men så her til morgen var den så stram at den kunne gå op i 4 hak så var den helt spændt..

Hvad kan det være ? en håndbremse der justere selv ?=:P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt' ?
  • #1   7. dec 2010 kan også være frosten.. Min mors jumper gør det samme.

• #2   7. dec 2010 kablerne kan være slidt. så de ikke kører ordenligt tilbage.

• #3   7. dec 2010 Sikker på at håndbremsen er med kabel og ikke er hydraylisk ?

• #4   7. dec 2010 Martin C: Ja den er med kabel.

Peter: Jeg fik af vide af 3 mekanikere at jeg skal bruge håndbremsen for at kalibrerne ikke sætter sig fast. vil hellere skifte et kabel i ny og næ end jeg gider ofre penge på nye kalibrer ..

Andreas: de blev skiftet for under 1000km siden

• #5   7. dec 2010 Sikker på at de var mekanikere ? For hvis der er mulighed for at dine bremsekalibre i bag kan sætte sig. Så der der sgu noget galt med Manchetten til stemplerne. Hvis dine kalibere er i orden så skulle de ikke kunne sætte sig. Jeg vil våge den påstand at det dine "mekanikere" siger er noget vås

• #6   7. dec 2010 Ja gu fanden spørger jeg om den er med kabel eller hydraulisk, da jeg aldrig har lavet bremser på sådan en Seat før så kan jeg jo af gode grunde ikke vide hvordan det er skruet sammen på sådan en bil. Men du kan bare tage sådan en bil som min brors Polo 9N, den er sgu med hydraulisk håndbremse. Og hvis du følger lidt med i udviklingen Lars H, så vil du også opdage at der kommer flere og flere biler med det hydrauliske håndbremse system. Og inden du sidder og råber op om "at det lære jeg nok når jeg bliver færdig som mekaniker" så syns jeg sgu lige at du skulle tage et kursus i at læse og forstå ting. Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om at slev om at kaliberen er i orden at den så ikke kan sætte sig fast. Jeg siger at de ikke skulle kunne gøre det. Så til en anden gang så tag og læs det igennem og forstå det inden at du selv "spiller klog" !

• #7   7. dec 2010 Martin C: Hvilken motor ligger der i din brors 9N, syntes aldrig jeg har set en med hydraulisk håndbremse. I øvrigt er det at sige at de ikke skulle kunne sætte sig fast, og at påstå at mekanikerne er fulde af løgn, er da det samme som at sige at det ikke kan ske.

Jeg har iøvrigt også set kalibre som sidder fast på trods af en fin manchet.

• #8   7. dec 2010 Jeg kan godt lige gentage mig Anders N. Læs hvad der er blevet skrevet før du udtaler dig
    Alonso skriver "Jeg fik af vide af 3 mekanikere at jeg skal bruge håndbremsen for at kalibrerne ikke sætter sig fast"
    Det har jeg aldrig hørt om før. Derfor skrev jeg, at jeg ville våge den påstand at det var noget vås. Og når jeg så skriver "våge" så er det et udtryk for mine meninger og bygget på mine egene erfaringer. Og jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre at det sidder fast, selv om at de er i orden, men derimod at det ikke burde kunne lade sig gøre. Det er to vidt forskellige ting.

• #9   7. dec 2010 Martin C: Hvad med hensyn til din brors Polo, hvad motor ligger der i den, og er du nu helt sikker på at den har hydraulisk håndbremse (hvilket meget få biler er lavet med mig bekendt. Der er enkelte firmaer der er begyndt at lave biler med elektrisk håndbremse derimod.

• #10   7. dec 2010 Martin C: Ja jeg er helt sikker på det er mekanikere .. Den ene får lov til at rode med bilen de 2 ndre gør ikke.. Og han har haft ret indtil videre .. for har en kammi med en leon og de sad fast og det var helt nye kalibre

Kommentér på:
Er det normalt' ?

Annonce