{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Bmw E46 318i 1998 Airbag Problem {{forumTopicSubject}}

Hey
Skal have min bil til syn nu her inden for en uges tid, jeg har fået udlæst fejl på min airbag i højre passager sæde.. Jeg har efterfølgende været nede og tjekke alle stik og kabler igennem, der er intet af se. Nogle der har haft samme problem ? og evt ved hvad problemet kunne være ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E46 318i 1998 Airbag Problem
  • #1   17. dec 2010 det er 99,9% sikkert det er sædeerkendelses måtten i sædebunden, de fejler altid.

• #2   17. dec 2010 Hey B4NDIT !
    Okay er det noget man kan skifte ?? er faktisk ikke rigtig klar over hvor det skulle sidde og hvordan sådan noget ser ud ?? ville være rigtig fedt hvis du gad og forklare det !!

• #3   17. dec 2010 koster ca 13-1400 ved bmw, og du skal have sædet skildt ad, .. ala. sædevarme der ligger en måtte under passagersæde bund, og føler om du har passagere med.

• #4   17. dec 2010 Så det ligger faktisk under stoffet på sædet ?? så er det vel næsten nemmere og billigere af købe et komplet sæde?? ved en hukker eller lign..

• #5   17. dec 2010 Det skal lige siges af dem der har haft bilen før mig har fået lavet et eller andet sådan af den ikke viser om man har selen på eller ej.. ved ikke om det kan have indflydelse..

• #6   17. dec 2010 har intet med selen at gøre,... den der er i bunden, og nej kan da aldrig svare sig at købe et andet sæde de måtter er jo 50-50 om de virker.

• #7   17. dec 2010 Hvad hvis jeg ligger en lus i selve det stik der går op til føleren ??

Kommentér på:
Bmw E46 318i 1998 Airbag Problem

Annonce