{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

hjælp søges ang syn af audi a3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Mine lygter når de står i nærlys/normal position er det rigtig skarpt og langt. så når man sætter den over på fjernlys er fjernlyset rigtig "uskarpt". Altså det er som om de to skal byttes om? kan man det, altså inde i kontakten, bare bytte om på fjern-/nærlys ledninger? I begge lygter sidder der 2*2 osram h7 nightbreaker. og lygterne er forresten "Angel Eyes fra FK til audi a3 95-01".

Kunne i realiteten bare ha den i tågelygte/positions lyset og bruge det, da mine angel eyes også lyser svagt i positionslys samtidig med tågelygterne. Men da den ska synes omgående skal jeg lige ha ordnet det.

Noget andet er at min håndbremse er helt løs, tænker det er vejret, den er frosset fast eller noget, men kan rive den 4 takker op uden noget modstand, først derefter kan man mærke man bremser. Og det kan den vel heller ikke gå igennem syn med?

En sidste ting er at jeg har badboy look ned over mine lygter, kan den synes med det? eller skal jeg putte original køler på? Andet man skal være meget opmærksom på når den skal synes?

PÅ FORHÅND MANGE TAK! god bagjul og godt nytår!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søges ang syn af audi a3
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   27. dec 2010 Du kunne starte med at pille motorhjelmen af, for den bliver den ikke synet af, og hvis du får en mekaniker til det, kan han jo i samme omgang indstille dine forlygte, for kan jo være de er indstillet af lort.. Og du skal nok bare lige ha justeret kablet på håndbremsen, er ganske let smiley

• #2   27. dec 2010 Okay, men ville gerne undgå mekanikeren. Koster jo kassen. Jeg har prøvet at skrue på en enkelt skrue i toppen af lygten, men der skete intet?

• #3   27. dec 2010 Du kan IKKE bytte rundt på nær og fjernlys af logiske årsager smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #4   27. dec 2010 De skal gerne være 2 skruer, en op og ned og en til højre og venstre.. Og ja mekaniker koster, men er pengene værd, du behøver jo heller ik kører den ind til audi, en af de små som ret sikkert ligger omkring dig kan klare det til små penge..
    sidste bil jeg fik justeret lygter på kostede mig ik andet end 250kr med momsen. Så er bare at køre rud og høre hva det kan koste smiley Hpndbremsen tager osse max en ½ time at lave hvis det endelig er, så du skal bare finde til den ene timeløn det kun burde tage smiley

• #5   27. dec 2010 Hold f.eks 3 meter fra en port der er lukket, der kan du tydeligt se mønsteret de 2 lygter laver, og så kan du sætte et stykke gaffa hvor mønsteret skiller, så kan du også nemt se når det flytter sig opå eller ned! Det skal falde 3% såvidt jeg husker altså 3 cm pr meter, dvs at højden fra jorden og op til midten af lygten f.eks. 100 cm, så skal der være i 3 meters afstand 91 cm op til mønsteret brydes i keglen, det ser ca sådan her ud _____/ (opstanderen må gerne ligge lidt mere ned)

• #6   27. dec 2010 PS! Det er nok kun 1%

Kommentér på:
hjælp søges ang syn af audi a3

Annonce