hjælp søges ang syn af audi a3 {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Mine lygter når de står i nærlys/normal position er det rigtig skarpt og langt. så når man sætter den over på fjernlys er fjernlyset rigtig "uskarpt". Altså det er som om de to skal byttes om? kan man det, altså inde i kontakten, bare bytte om på fjern-/nærlys ledninger? I begge lygter sidder der 2*2 osram h7 nightbreaker. og lygterne er forresten "Angel Eyes fra FK til audi a3 95-01".
Kunne i realiteten bare ha den i tågelygte/positions lyset og bruge det, da mine angel eyes også lyser svagt i positionslys samtidig med tågelygterne. Men da den ska synes omgående skal jeg lige ha ordnet det.
Noget andet er at min håndbremse er helt løs, tænker det er vejret, den er frosset fast eller noget, men kan rive den 4 takker op uden noget modstand, først derefter kan man mærke man bremser. Og det kan den vel heller ikke gå igennem syn med?
En sidste ting er at jeg har badboy look ned over mine lygter, kan den synes med det? eller skal jeg putte original køler på? Andet man skal være meget opmærksom på når den skal synes?
PÅ FORHÅND MANGE TAK! god bagjul og godt nytår!
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 112
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
sidste bil jeg fik justeret lygter på kostede mig ik andet end 250kr med momsen. Så er bare at køre rud og høre hva det kan koste Hpndbremsen tager osse max en ½ time at lave hvis det endelig er, så du skal bare finde til den ene timeløn det kun burde tage
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.651
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.651
hjælp søges ang syn af audi a3