{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.625 visninger | Oprettet:

Reduceret spænding kørelys? :S {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.. Har en golf 2 gtd der har gået 162.000, købte den af nogle gamle mennesker i jylland som har fået monteret et ledningsnet fra biltema af deres mekaniker, som gør det muligt at køre med 100 watts pærer - altså et ledningsnet der er beregnet til det.
Bilen er med kørerlys da det er en import bil..
- Nu kommer det store spørgsmål så smiley

Mit langt lys er helt enormt godt, det lyser fuldstændig hvidt, og det er rigtig effektivt, men mit nærlys et sygt dårligt, det ligner mest af alt positionslys, selv mit tågelys lyser bedre.

Så i dag lagde jeg mærke til da jeg holdte med fronten tæt mod en væg, at når jeg tændte mit lys, lyste det hvidt ligesom mit langtlys, men måske 2 sek efter kommer der så et gult lys ind over som nærmest ødelægger det blå lys.
Min far siger det kan være et relæ der reducerer spænding på kørelys, som gør det svagere når man kører om dagen, der er ikke kan finde ud af at slå fra ?

Hjælp? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reduceret spænding kørelys? :S
  • #1   15. jan 2011 Det kan godt være et relæ, men jeg tror mere på det er en dårlig samling et sted.

Har du prøvet at måle hvor mange volt der et i stikket til pæren?

• #2   15. jan 2011 Nej, for mit voltmeter er røget.. men det er i begge lygterne? .. - det er forresten h4 pærer.. og har skiftet relæerne.. men det er jo mærkeligt at det de første 2 sekunder lyser vildt godt, og derefter bliver dårligt.. derfor jeg godt kunne tro lidt på min fars teori om det relæ der.. men ved ikke hvordan det ser ud eller hvor jeg skal lede henne..

Kommentér på:
Reduceret spænding kørelys? :S

Annonce