{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slibe rust ned?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   17. jan 2011 Stål børste, og mirakel midlet http://www.thansen.dk/product.asp?c=322867150&n=1227177113&pn=1227203982 og lad det sidde i den tid der står, evt gentag det..

    Men at få det lavet ordenligt i første omgang er bedre


  • #2   17. jan 2011 du skal få den sandblæst, det kommer alt for hurtigt igen hvis du bare sliber med sandpapir, du for hele med ved brug af sandpapir

  • #3   17. jan 2011 ang din rust: er der bobler er der hul, ergo rusten kommer indefra.

    så det med at slibe det ned og spartle det er kun en nødløsning, for rusten vil komme igen..


  • #4   17. jan 2011 Du må aldrig bruge det lort Mr. Christiansen . anbefaler ! man kan ikke male oven på pisset uden det blir slebet HELT væk igen ! Satans til pis skal man lede længe efter.. Men hvis det "bare" er bobler kan du slibe det ned med en gang P80 eller 120 også trække engang spartel hen over og male det hvis det bare skal være en fusker og ikke laves som man burde.. Det lyder simpelt, men det er sværere at få ordentligt end man lige tror smiley

  • #5   17. jan 2011 Kan autolakere sandblæse?

  • #6   17. jan 2011 De fleste kan, men det er ikke alle steder de gør det

  • #7   25. jan 2011 V8 BUSTER V8 - Det er ikke helt korrekt hvad du skriver, men næsten. Der behøver ikke at være hul, bare fordi der er rust eller bobler. Jeg er selv i færd med at ordne bobler på min nykøbte Golf 3'er og ja - der er også svagere rusten metal NOGLE steder bagved boblen.
    Men det JEG gør, gør jeg på følgende måde:

    - Sandblæser boblen med en sandblæser som kun koncentrer sig på et sted på størrelse med en 2 krone ad gangen

    - Sliber så kanten til den normale lak, bliver glattet ud

    - Så grunder jeg

    - Fyld det op med spartelmasse og begynd at slibe sådan det bliver uden synlige buler osv.

    - Sliber med vandslibningspapir så det bliver helt glat

    - Grunder igen

    - Maler med original lak

    - Klarlak til at beskytte lakken.

    Sådan gør jeg. Og det bliver knald-godt. Nu er min bil også sort, så det er forholdsvis nemt at male uden at det ses. Men efter at jeg har lavet en boble på den måde jeg har beskrevet, så kan det overhovdet IKKE ses at der har været rust.


Kommentér på:
Slibe rust ned?

Annonce