{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Hjælp til sædevarme, BMW E36 {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.
Jeg har lige rodet med mine Recardo Alpina sæder i min E36 (se dem i min annonce hvis i vil se hvilke jeg snakker om)

Imens jeg sad og syede lidt i dem (et par huller) opdagede jeg at der var endnu et stik under sædet, samt nogle ledninger i ryggen, hvilket jeg har en formodning om er sædevarme.

Denne sædevarme er ikke sat til, og det er det som leder mig hen til mit spørgsmål:

Under sædet er der to "aflange" stik, i hver af disse stik er plads til 4 eller også var det 5 ben i det hele.

Stikket til motorerne der styrer ryglæn osv. er blevet lavet om så der går en 12v ledning direkte ind i ledningen, da jeg ikke har den type stik i min bil som originalt skulle bruges.

Stikket til motorerne har i alt 2 af disse metalben, hvor der i alt er plads til 4 ben.

Stikket som jeg vil gætte på går til sædevarmen har 3 ben monteret i stikket, hvilket jeg går ud fra betyder at den skal bruge mere strøm, men inden jeg bare begynder at fodre den med strøm ville jeg gerne have dette bekræftet.

Jeg ved godt det er lidt kryptisk forklaret, så hvis i har nogen spørgsmål til hvad jeg mener må i lige sige til.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til sædevarme, BMW E36

Annonce