{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skæv ventil pris
  • #1   22. feb 2011 Er du sikker på at det kun er en?
    Da jeg lavede det sort for en ven på Clio blev det ca 10.000
    Men der var også 16 skæve ventiler.

• #2   22. feb 2011 det ved jeg ikke men tro det ikke

• #3   22. feb 2011 Det kan ikke gå at lave.. Det er bedre at købe et topstykke eller en hel motor ved en hugger.

Alternativt en hel bil og så bare tage stumper derfra..

• #4   22. feb 2011 Det må du lige forklare.
    Hvordan kan det bedre svare sig at købe et helt topstykke eller motor?!
    For slet ikke at nævne en hel bil!?!

• #5   22. feb 2011 Det skriver du jo selv. Da du lavede det for en ven sort kostede det 10000.

En hel motor ved en hugger er max! 4000.

You do the math!

• #6   22. feb 2011 En skæv ventiler er ret godt klaret. Forklar hvordan det skete. Jeg tror mere det er 8 skæve typisk samme side som den du siger er bøjet. Smid toppen forbi et cylinder varksted

• #7   22. feb 2011 hmm ja det er muligt at det kun koster 4000
    Men så er der tandremssæt, poly-v remssæt, olie + filter. Og en ordentlig røvfuld arbejdsløn oven i. Det tager sq noget længere tid at hive motoren ud, end at hive toppen af.
    Der hvor jeg arbejdede kostede det 756 i timen.

Så er det vidst din tur til at regne.

• #8   22. feb 2011 bilen ryster helt vidt under 2000 o og bilen står og tikker

• #9   22. feb 2011 Det er jo ligegyldigt om det kostede 170000 kr i timen der hvor du arbejdede. Fakta er at du lavede det sort for din kammerat og det skulle du have 10000 for. Det er jo den pris vi har at regne med.

4000 for en motor, hvilket er højt sat. 800 for et tandremskit, 200 for remme og 400 for olie og filter.

Det giver en samlet pris på 5400 og så skal motoren bare ligges i. Det gør jeg gerne for de resterende 4600 der er tilbage op til dine 10000.

Noget helt andet du ikke nævner er jo at i tilfælde af du piller toppen af vil alle mekanikere med respekt for sig selv skifte tandremmen inden monteringen. Samt olie og filter. Så har du v-remmen til forskel fra motorskiftet.

Hvis du skal have en mekaniker til at afmontere top osv. konstatere fejlen, have mekanikeren til at udskifte ventiler og eller tilpasning af sæder, trykprøvning/planslibning af topstykket samt montering plus ny tandrem, olie og filter så er prisen for dette helt sikkert konkurrencedygtigt set i forhold til udskiftning af hele motoren.

PS. der står en hel megane til salg på guloggratis til 2500.. Derfor kan det betale sig at købe en bil og tage motoren fra den.

Kommentér på:
skæv ventil pris

Annonce