Lys på Corolla E10 GSI.... {{forumTopicSubject}}
Hey BG....
Jeg har sådan en corolla hvorpå der er blevet eftermonteret en knap til de originale tågelygter. De er sat til med dette sæt: http://www.thansen.dk/product.asp?c=4940972734&n=-2027216374&pn=-2027216350
Har så i dag udskiftet relæ'et, da det var i stykker, og nu opfører lyset sig mærkeligt... Hvis jeg tænder for den eftermonteret knap, så virker alt lys pånær kørelyset. Og hvis den ikke er tændt så virker kørelyset igen, men det gør lyset i instrumentbordet ikke, og heller ikke tågelyset naturligvis... Og den arm, hvor man styrer lyset på bilen, fungerer kun ved brug af blink og fjernlygter, ikke køre- og positionslys... Jeg kan se at fra den eftermonterede knap, kører der to ledninger. Den ene ud til relæet og den anden er sat sammen med en ledning i ledningsnettet under rattet, med en strømtyv. Når jeg så piller strømtyven fra, klikker der et relæ inde i venstre sparkepanel, og derefter virker intet lys, udover kørelyset. Ved ikke om i kan finde hoved og hale i alt det her, men så må i endelig spørge. Jeg fatter ikke hvad det er galt, og håber i kan hjælpe....
Mvh Nicklaz
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lys på Corolla E10 GSI....