{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Fejl efter mekaniker {{forumTopicSubject}}

Efter min mondeo har været til mekaniker og fået skiftet kobling, virker mit speedometer pludselig ikke mere, samt den går hele tiden ud når der kobles ud ved rødt lys. Alt på min radio har nulstillet sig. Nogle der har et bud på hvorfor det er sket? Hentede den 5 min før de lukkede så har ikke rigtigt kunne nå at brokke mig, bor kun et par min derfra og opdagede det først da jeg skulle ud og køre igen. Det er Mekonomen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl efter mekaniker
  • #1   10. mar 2011 jamen kør ind til dem i morgen, og fortæl hvordan landet ligger, det med radioen er nok fordi de har afbrudt batteriet, for at afmontere starter, og det med speedo er nok fordi de har glemt at sætte stikket i til føleren

• #2   10. mar 2011 Snak med dem i morgen. De har sikkert løsningen på problemet. Hvis de har haft strømmen af, så nulstiller radioen.

• #3   10. mar 2011 Det med den går i stå kan være fordi motorstyringen lige skal adapteres igen. Det sker automatisk når du har kørt nogen kilometer.

Det lyder mærkelig hvis de ikke har opdaget speedometeret ikk virker, de må jo ha prøvekørt den

• #4   10. mar 2011 Ja nogen biler skal lige "lære at køre igen" efter man har haft batteriet koblet fra. Min gør nøjagtig det samme, men efter ca. 200km så er det hele som før

• #5   10. mar 2011 Ja De lukker sgu bare kl 14 allerede. Men de har fandeme været 3 dage om at lave det så at skulle der hen igen. Det er pisse irriterende

• #6   10. mar 2011 Nå ja min bære kugel er også fuldstændig smadret nu

• #9   10. mar 2011 Bærekuglen har de nok ødelagt fordi de har tæsket på bærearmen. Har jeg set en del gange før.

• #10   10. mar 2011 de har glemt at koble VSS'en til - din bil har e-speedometer der tager signalet fra gearkassen.
    Hvis du åbner klappen og kigger ned i rummet, er vssen på toppen af gearkassen og tæt på kabinen..
    - hvis de har sluttet den til, har de knækket plastictappen der måler.. så skal du have en ny.. koster ik ret meget, men det kan være svært at få den knækkede tap op igen..

• #11   10. mar 2011 jamen det lyder jo rigtig klogt det der don..
    skulle manden køre til ford og få skiftet kobling for 10.000kr på en bil til 15000?

• #12   10. mar 2011 jaa men det er jo ikke værkstedet skyld at hans bærekugle sider fast !!!
    så det skal han sku selv betale

• #13   10. mar 2011 Nu havde de givet mig et skriftligt tilbud der hed alt inklusiv, Men må tage der ned i morgen. Nu er det en 11 år gammel bil, så autoriseret er vel lige i overkanten. Det er jo ikke den nemmeste kobling at kommer til har jeg hørt.

• #14   10. mar 2011 Don Vito Corleone .
    Du er da ikke for skarp smiley
    Autoriserede værksteder er for dem der tror at eks. Ford er de eneste der kan skifte tændrør i deres Ford.
    Jeg ved at Ford i Horsens, er nogen rigtige klythoveder, og de kan ikke skaffe dele, og så er det også der jeg har oplevet den værste service, (stå og vente næsten 20 minutter).
    Mekonomen er proffe, og de giver kaffe smiley

• #15   10. mar 2011 Don Vito Corleone .
    Hvad snakker du da om. Alle værksteder kan da skifte en kobling på en mondeo fra 2000. Det er da fordi de ikke har tænkt sig om. Der findes nøjagtigt ligeså mange der laver fejl hos de autoriserede.
    Og det med bære kuglen kan være en fejl fra deres side MEN på en 11 år gammel bil er der sku nogen gange ting der tager skade når man skiller dem ad. Sådan er det med gamle biler, hvis det i forvejen er slidt skal der nogen gange ikke så meget til.
    Men ja de har glemt noget til speedometeret det skal de selvfølgelig lave med det samme.

Forøvrigt så kørte min makker hans 1 år gamle 207 + på AUTORISERET værkstedet i mandags til 1. olie skift. Da den kom hjem havde den ikke mere olie på og alle lamper lyste fordi de havde spændt oliefilterlåget skævt ned i. Jeps de er bare dygtigt de der autoriserede smiley

• #16   10. mar 2011 bærearmene er kun et år gamle. Den sagde intet før, men gal den knager og brager nu

• #17   14. mar 2011 Er der en opfølgning på historien smiley
    For de bør rette fejlene straks og uden beregning..

Mvh.

• #18   14. mar 2011 Det var stik de havde glemt at sætte til gearkassen, men de påstod jo det virkede da de prøvekørte den efter

Kommentér på:
Fejl efter mekaniker

Annonce