{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

åbning af døre uden håndtag {{forumTopicSubject}}

hej har købt en vento uden dørhåndtag og fik at vide at der bare skulle et nyt batteri i fjernbetjeningen, men det virker ikke og jeg er helt fortabt. er der nogen der kan hjælpe mig med fejlfinding af problemet.
bor på lolland


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åbning af døre uden håndtag
  • #1   12. mar 2011 Folk med hjerne har altid en knap til nødåbning på disse projekter smiley

    Nu ved du også hvorfor, held og lykke


  • #2   12. mar 2011 Latterlig kommentar.. Total ubrugeligt for det thomas spørger til..

    Thomas, står der noget på navn på senderen, eller er det en alarm du kender navnet på? Svært at hælpe uden flere informationer


  • #3   12. mar 2011 der er en skjult knap men den virker ikke, jeg skal kigge på senderen imorgen og vender tilbage.

  • #4   12. mar 2011 Hvis det er en knap f.eks under spejlet der kun virker når alarmen er slået fra, og du godt kan frakoble alarmen, er det formentlig en defekt kontakt, ser man ofte, mest fordi at kontakterne folk bruger ikke er egnet til udendørs brug, er det tilfældet skal du have adgang til ledningerne på den og kortslutte disse 2. Kan du derimod ikke slå alarmen fra, kan det skyldes flere ting, defekt sender, at den har mistet kodningen osv. Det billigste for dig vil så være at hive fat i Falck og få dem til at komme og åbne bilen, de har special værktøj til dette. Regn med ca 1000,- (Husk de kræver dokumentation på du ejer bilen) Jeg ville også kunne hjælpe, men bor for langt væk til det kan betale sig for dig

  • #5   13. mar 2011 kan godt komme ind i bilen da jeg har lavet en vire til det, men kan ikke få det elektriske til at virke., senderen lyser men der ske ikke noget.

Kommentér på:
åbning af døre uden håndtag

Annonce