{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

vr6 mangler gnist {{forumTopicSubject}}

hej bg min bil har ingen gnist så håber der er en ekspert her som kan hjælpe der er strøm til tændspolen og den er tjekket virker fint. der mangler dog den impuls som fortæller spolen hvornår den skal lave gnist krumtapsføleren er skiftet da jeg fik at vide signalet kom der fra fik så at vide det kunne være mit bundstykke men der er spænding på kl 15 som der skal være. håber nogen kan hjælpe for jeg står på bar bund her på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 mangler gnist
  • #1   16. mar 2011 er det ny eller gammel model tænding?

• #2   16. mar 2011 Er stellen ok?

• #3   16. mar 2011 det er gammel tænding og stellen er det fra batteri til karosse du mener

• #4   16. mar 2011 okay så sidder der 3 ledninger på den ene er tændings plus den anden er en stel og den sidste er signal fra styreboksen af et scope på og mål den signal ledning der skal komme et sjovt fikantent signal ud fra boksen af får den signalet og de andre forbindelser er i orden så er det en død tændspole det er sikkert da de har det med og gå til meget tit de spoler der de er med indbygget tændings forstærker der sidder en lille klap på siden af den åbner man den så kan du se kl og kl 15 klemmerne til selve tændspole delen der i

• #5   16. mar 2011 jeg har haft pillet tændspolen af bilen og testet den på et batteri hvis jeg såtter plus og minus på de yderste ben og giver den et plus signal på det midterste ben så laver den en gnist så det er vel ikke rigtig den med mindre det er et lavere signal den sender

• #6   16. mar 2011 nu kan jeg ikke huske hvad der lige sidder hvor i stikket men det kan du se i et lednings diagram men på med et scope og find signal ledningen og mål på dem o der er et signal får den signal tjek de andre forbindler om de er i orden er de det så er det en død spole med garanti er der ikke signal så ligger fejlen et andet sted så er det og tjekke alle ind data til boksen samt pluis og stel forbindelser i boksen at det hele er som det skal være og det måles self osse med et scope

• #7   16. mar 2011 okay takker må prøve med et scope

Kommentér på:
vr6 mangler gnist

Annonce