{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Startproblemer - Audi A4 {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med en løsning på det problem jeg har med min Audi A4 1,6 '96. Når det bliver varmt i kabinen så vil min bil ikke starte. Der er fint strøm på bilen og alt elektronisk virker (anlæg, el-ruder og alle lys i instrumentbræt). Når eg drejer nøglen det sidste hak i tindingen, der hvor den skal starte, så er der ingen reaktion på bilen hverken ved lyd eller at den prøver at starte. Er der nogen der kender til dette problem ved Audi eller har set det før, og evt. har en løsning på mit problem så ville det være dejligt hvis du/I vil svare på mit indlæg..

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer - Audi A4
  • #1   21. mar 2011 muligvis dit bundstykke i tændingen, men har du mulighed for det, så tjek om der kommer en styrestrøm til starteren når du drejer nøglen over, for kunne også være din starter der ikke kan klare mere. skriv evt. en pb når du ved nærmere.

  • #2   21. mar 2011 Jeg vil da helt sikkert lige få tjekket de andre ting du skriver.. Min starter blev skiftet til en hel ny sidste sommer da den havde samme problem.. Jeg takker mange gange for hjælpen.. Holder dig lige opdateret smiley

Kommentér på:
Startproblemer - Audi A4

Annonce