{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

306 speedo nål sætter ud? {{forumTopicSubject}}

Mit speedometer er for nyligt begyndt at fucke lidt op.. Speedometernålen kan pludselig gå død og gå i nul (den tæller så heller ikke på km tælleren) så pludselig kan de komme tilbage og virke lidt igen, eller også står det og hopper og danser fordi det ikke ved om det vil virke eller ej.... Meget underligt. Det er elektronisk styret. Nogle med erfaringer eller forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  306 speedo nål sætter ud?
  • #1   21. mar 2011 se om du kan finde et andet instrumenthus og prøve med først og hvis det virker så ved du hvad der er galt
    Ellers kan det let være en føler som der ter sig underligt

• #2   21. mar 2011 Det har jeg også overvejet.. Tænkte bare om der var nogle der havde nogle fif - inden jeg skulle ud og investere i forskellige stumper...

Men tak for svaret.

• #4   21. mar 2011 Mcfh - se nu snakker vi smiley Det var et godt bud - som jeg da helt sikkert lige vil undersøge... Den kan nemlig godt skabe sig lidt når jeg køre på bumpet vej. Så måske der er noget der sidder med en dårlig forbindelse. Lagde også mærke til idag, at den gik død når jeg gassede op - men når jeg så bremsede steg nålen og faldt i takt med nedbremsningen...

Tak for svaret. Flere modtages selvfølgelig gerne

Kommentér på:
306 speedo nål sætter ud?

Annonce