{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Corsa b 1,4 16v motorproblemer! {{forumTopicSubject}}

jae nu laver jeg det her opslag igen !
jeg hade for et par dage problemer med min corsa at den gik svært i tomgang og brugte en masse benzin .. jeg fik såå rode med den og fandt til sidst ud af at det var min map sensor/føler (kald den hva du vil ! ) der var røget en tur .. jeg fik så sat en ny på og den kørte som den sku, indtil idag da jeg tog turen til jylland gik den på samme måde igen... så er det så jeg spøger mig selv hva er det der er galt? vist der er nogen der har været udsat for det samme som det her så skriv enlig ! har brug for hjælp smiley jeg står så langt ud at jeg næsten er ved at købe ny motor...
taak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corsa b 1,4 16v motorproblemer!
  • #1   12. apr 2011 Prøv at udlæse fejlkoder på den. så kan du se om det er MAP sensoren igen

  • #2   12. apr 2011 jamen nårh jeg smider tester på så viser den kun fejl på startspær?

  • #3   12. apr 2011 Nu den ikke ligger en fejlkode for MAP sensor, så kan det måske tænkes at den får falsk luft? måske en revne i en vacuum slange i motorrummet siden omdr tallet er underligt

  • #4   12. apr 2011 hmm jae okeey
    men syns bar det er lidt underligt at det bar såen sker et par dage efter? :S
    der kan ikk være noget andet der såen går ind og påvirker sensoren så den går i stykker eller så noget ?


  • #5   12. apr 2011 Nej jeg tror ikke den kan gå ind og ødelægge sensoren, hvis det var en elektrisk fejl skulle du jo gerne have en fejlkode for det, Hvis du bruger en OP-Com til at fejludlæse med kan du prøve at se måleværdi`er for MAP sensoren, Siden jeg er fra det mørke jylland er der lidt langt for at hjælpe dig med en tester prøv på opelpower.dk de vil helt sikkert gerne hjælpe dig på sjælland,- og så må du nok også hellere få kigget på startspærren, den skal jo ikke rende rund med en fejlkode smiley held og lykke herfra

Kommentér på:
Corsa b 1,4 16v motorproblemer!

Annonce