{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

honda crx start problemer {{forumTopicSubject}}

hondaen har nogle gange start problemer.
det sker efter at hvis jeg været ude og køre noget tid og så slukker bilen og tænder efter 5 min at den ik starter.
motorlampen lyser så også når den ik kan starte. men efter den så har stået i 5 mins tid så starter den med det sammen. men det kun nogle gange det sker.

nogle der har en ide hvad det kunne være der driller den

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda crx start problemer
  • #1   12. apr 2011 Hvis motorlampen lyser så udlæs fejlkoderne på styreboksen så har du svaret på problemet

• #2   12. apr 2011 er det en d eller b motor? jeg har haft 2 d16 motore som lavede det der nummer når den blev varm... når man drejer nøglen kan man høre en knurrelyd i 2-3 sek ude fra motorrummet, som jeg så vidt ved er benzinpumpen... når den så er godt varm og jeg f.eks går ind på en tank og kommer tilbage så kører pumpen ikke når man drejer nøglen, også dør den lidt efter jeg har startet den... når man så drejer nøglen 3-4 gange kører pumpen pludselig igen også er der intet problem... noget du kan genkende??

• #3   12. apr 2011 det er b motor. det mest underlige er bare at den den kun gør det nok 1 ud af 20 gang. og bilen starter altid med det samme og der er intet der. men så lige pludselig se gør det bare det der hvor den ik rigtig får gnist til at starte eller sådan noget

• #4   12. apr 2011 så ska jeg ik gøre mig klog på det, jeg har ik ret meget erfaring med b motore smiley

Kommentér på:
honda crx start problemer

Annonce