{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Kørelys på Golf II - Hmm.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har kørelys på bilen. Har dog bemærket, at når bilen er slukket og jeg tænder på kontakten - så kommer den direkte med nærlys - og ikke positionslys???
(I det hele taget, så kan jeg slet ikke KUN bruge positionslys - det er enten nærlys eller fjernlys) :S

Er det noget den kan dumpe på til syn? Hvordan laves det om? (Jeg har ikke monteret kørelyset, så ved ikke hvordan det laves om).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørelys på Golf II - Hmm..
  • #1   11. jan 2006 Ved syn, vil han nok se KUN positionlys for sig.. er jeg bange for.

• #2   11. jan 2006 Er der positionslys sammen med nærlys? Hvis ikke så tjeck dine pærer

• #3   11. jan 2006 Jamen, hvorfor er det så - at når Golfen er SLUKKET og jeg blot tænder på lyskontakten (i det jeg gør det, så skal den jo tænde for baglys, nummerpladelys OG positionslys) ..

BEMÆRK, dette gør den IKKE! Den tænder NETOP for baglys, nummerpladelys OG NÆRLYS (IKKE positionslys).

Så selvom mine positonslys virkede, så skal nærlyset STADIG ikke tænde - det er jo først når bilen starter - eller hvis jeg klikker kontakten 2x gange (således jeg kan få fjernlys funktion på).

Kommentér på:
Kørelys på Golf II - Hmm..

Annonce