{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel calibra +/- ved den
  • #1   18. maj 2011 de køre røv godt. min er godt nok en 16 v men de går rigtig godt. hvis du vil købe en må du godt købe min pga ville godt ha en cabrio i stedet for

• #2   18. maj 2011 Tjek for rust i paneler,bagvanger og bagskærme. Ellers er det en dejlig bil smiley

• #3   18. maj 2011 har desværre ikke råd til at forsikre en 16v så det må nok blive en 8v istedet.

• #4   18. maj 2011 De er fede men du skal chekke den RIGTIG godt for rust. De ruster helt vildt. Dem og så Vectra A og Astra F er bare rustbomber!

Især skal du kontrollere bagvangerne da de ikke kan skaffes mere som originale reservedele da Opel brugte hele deres reservedelslager af vanger på alle de biler de tilbagekaldte... !

Mener der er nogen der laver dem, men det er et hyr at skifte, og jeg ville klart købe en bil til lidt ekstra mønt der så var 100% iorden.

Var jeg dig ville jeg kigge efter en helt original en. Lad være med at købe en der er sat alt muligt gejl på for du ved ikke hvordan bilen ser ud under alt det glasfiber, og den er med stor sandsynlighed blevet gennemkneppet på skift af 34 unge fyre over de sidste 10 år... Ved godt sådan en er trist i original trim, men så har du mulighed for at sætte dit eget præg på bilen, og så har du en bil du ved hvordan ser ud under glasfiberen smiley

• #5   18. maj 2011 den står stortset original der kun sat alufælge og så den blevet sænket det ikke noget med kæmpe skørter og glasfiber så havde jeg også takket pænt nej

• #6   18. maj 2011 Det kunne jo være den her måske den ser dælme fin ud og prisen er også fornuftig!

http://www.dba.dk/opel-calibra-20i-3-doers-91/id-73465922/

• #7   18. maj 2011 Hov der var jeg for hurtig smiley Ja nemlig ja, det er bare så ærgelig at købe noget som falder fra hinanden fordi en eller anden perlestensmekaniker-brianbonderøvstype troede han kunne lave bil smiley

• #8   18. maj 2011 utrolig fed bil, har dog dårlig erfarring med slid dele, nåede at bruge en formue på værksteder med min -.- og ja Rust er en tysk bils værste fjende

men det er en lækker, sjov bil med masser kræfter og et godt potientiale smiley

• #9   18. maj 2011 kik min under bunden og du falder om, der er ingen rust, hverken i vanger eller paneler. den har en lille bitte rust plet henne ved den ene skørm men det er der hvor skørterne er sat på. men jo har set rigtig mange der var helt rådnet væk. så pas på og hvis du har mulighed for det så få den på lift inden køb. ville jeg godt gøre hvis det var du var intraseret så ku du se hvordan det ska se ud smiley

• #10   18. maj 2011 ruben den har bar gået 100000 for meget

• #11   18. maj 2011 jeg hhar allerede en calibra jeg skal have da ejeren vil bytte ligeover med min astra og det var det jeg var ude efter da jeg satte den tilsalg og se om jeg kunne lave en god byttehandel

Kommentér på:
opel calibra +/- ved den

Annonce