Opvejning af Toyota Auris {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Nu har jeg forgæves forsøgt at rømme google for et entydigt svar.. dette er ikk lykkedes...
Jeg kunne godt tænke mig at kunne tage kontroltårnet(konen) med på tur og spænde en campingvogn efter min bil.. den campingvogn jeg kan låne/bruge har en egenvægt på 875 kg Størst ttv. 1200kg.
her kommer det så.. min bil må trække 1000kg m. bremser den har en køreklar vægt på 1365 og en størst ttv på 1760 kg..
jeg har kunne finde frem til at jeg gerne må køre med cv'en hvis jeg nøjes med at læsse fra 875kg og op til 1000kg, altså 125 kg..
Dertil kommer så en brainfart, som lyder på at jeg gerne vil have min bil vejet op, således at jeg ikk har det at bekymre mig om i fremtiden hvis jeg skulle køre med en anden CV engang...
Jeg har skrevet til min forhandler og de siger at de ikke kan hjælpe mig med mindre campingvognen er indreg. i mit navn..
Hvad er proceduren?
Hjæælp:/
På forhånd tak for hjælpen:)
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 413
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.296
Det hænger jo ikke sammen, kan være jeg misforstår det du skriver.
Din toyota forhandler skal jo bare henvende sig til toyota Danmark som skriver at den kan vejes op til et eller andet, og så er det til syn og om.reg. Det har vi da tit gjort, sikkert også en Auris.
Er mekaniker ved toyota.
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.296
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 413
Opvejning af Toyota Auris