{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

106 støddæmper foran til gevind? {{forumTopicSubject}}

Hey everyone!

Jeg har lige fået en saml selv gevind undervogn ind af døren.. Saml selv ja hva er det for noget...?

Jeg forventede to hele dæmper ben der var samlet som en normal gevind undervogn, men næ nej.. Lang næse til mig!

Jeg har fået
2 fjjedre
2 topskåle
2 bundskåle med gevind self
2 støddæmpere foran
og 2 støddæmpere bagi...

Nu mener de så altså jeg skal få afmonteret den originale støddæmper fra "konsolen" foran, fjerne fjederskålen osv...

Er der nogen der har prøvet det på en 106?
Er det noget der presset sammen eller hvordan faen virker det lige?

Jeg har ikke haft bilen oppe på liften endnu, og tør ikke gå for meget igang uden lidt mere viden, har prøvet at google lidt, men alt med undervogn til den bil handler jo om bagi...

Please help! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  106 støddæmper foran til gevind?
  • #1   25. maj 2011 http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1228809 det her var hva jeg regnede med at få agtigt...

  • #2   28. maj 2011 Du skal skille hele fjedrebenet ad...
    Der sidder en skrue/møtrik som holder støddæmperen nede i benet, den løsner du og så kan den fjernes, dernæst fjerner du skålen og så kan du samle det hele...

    Har lige været med til og gøre det på min kammerat 106'er.... Det er faktisk ikke så slemt, problemet er bare at du skal have skilt det hele ad, men pas på trækakslen i venstre side ikke falder ud for så har du Gearolie overalt... ( med mindre du gerne vil have skiftet Gearolie...)

    Håber det hjælper lidt, ellers kan du fa ge mig på 20410753...
    Hilsen Søren D


Kommentér på:
106 støddæmper foran til gevind?

Annonce