Knok lyde når man træder på kobling ? {{forumTopicSubject}}
Hej. .
Jeg har et problem med min Mitsubishi galant 2,0 1998
Fejlen har været siden 10mdr siden men den er bliver være..
Feks hvis jeg køre ca 50km/t og skal sænke farten bare med at fjerne min fod fra speederen, så kommer der sån nogle mærkelige knok lyde fra forhjulne. det lige meget om jeg køre 60 eller 80 den gøre det næsten hele tiden..
Nu er problemet blive være. Nu når jeg køre ca 40/50kmt og skal til at skifte gear, når jeg fjerner min fod fra speedern og træder på koblingen kommer der en knok lyd fra forhjulet. For at undgår de lyde bliver jeg nødt til at køre bilen højt op i omdrejninger og slipper speeddern en smule og træde på koblingen mens jeg stadig har speederen lidt nede så skifte gear.. Men på den måde kommer jeg nok til slide min kobling hurtigt..
Den samme problem har jeg når jeg skal bakke bilen kommer de der knok lyde konstant og de er højer...
mærkeligt nok har jeg heller aldrig kunne lave hjulspind lige meget hvor meget gass jeg giver, der kommer sån en underligt lyd fra forjulet når jeg prøver grrrrrrrr grrrrrr siger den.. Jeg har ikke antispind det er jeg ret sikker på....
Kan det være trækæksel der er blevet slidt?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 59
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 50
Tror også selv bærekuglen,styrekuglen og bærearmet er slidt..
kan det også være problemet med at man ikke lave hjulspind ?
jun 2007
hmm den næmmeste måde at tjekke ophæng er ved at komme under bilen og se på dem:) ellers hiv lidt i motoren, den må ikke kunne give sig ret meget:)
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 845
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 50
den nederste motorophæng er knækket af.....
Det er den tideligere ejer som har sjusket lidt. han havde kun montere den ene af de 2 bolte på til den nederste motorophæng.. så med tiden har den bare knækket af..
jun 2007
Knok lyde når man træder på kobling ?