{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til min golf 3 rasle lyd når jeg starter den
  • #1   15. jun 2011 Hvis den er ved at løbe ud, så skal du sku lige få den fanget og spændt fast smiley hvis den rasler tror jeg ikke det har noget med batteriet at gøre.

• #2   15. jun 2011 kunne godt lyde som om din starter hænger lidt, der sidder sådan et tandhjul der skal gå i indgreb med svinghjulet, og hvis den hænger lidt på den aksel inde i starteren er den for langsom til at komme tilbage på plads, så kan det godt lave en sjov lyd lige når bilen er blevet startet

• adri c
    adri c Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 69 Svar: 41
    #3   15. jun 2011 okay jonas. skal jeg så skifte starteren eller hvad?

• #4   15. jun 2011 er det når den er kold eller varm eller gør den det hvergang du starter den. man kan ikke bare sige den skal have det end eller det andet. hvis den rasler i et sekund ell. to når den er kold er sikkert dine ventilløftere der snakker lidt. tjek om der er olie nok på bilen. eller om det er ved at være tid til en rens og nyt olie og filter. kan ikke se hvad dit batt. skulle rasle for.

• adri c
    adri c Tilmeldt:
    jun 2011

#5   15. jun 2011 og hvor ligger olie filtert?? det min første bil

• #6   15. jun 2011 Hvis det er din første bil så hold nallerne væk fra motoren, lad en der har for stand på det rode med det, du ved forhåbentlig hvordan du tjekker olie???

• adri c
    adri c Tilmeldt:
    jun 2011

#7   15. jun 2011 ja det ved jeg

Kommentér på:
hjælp til min golf 3 rasle lyd når jeg starter den

Annonce