{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  citroen xantia
  • #1   20. jun 2011 jeg har påfyldt olie, men er ikke klar over hvor meget den skal have, har du nogen ide??

• #2   20. jun 2011 Du skal have motor igang og sætte den i øverste stilling, og så skal du kikke på flyderen ude i beholderen, (den orange skive) den skal stå mellem de 2 streger..

Gaskugler får du udgifter ved at skifte, da de kun er til affjederingen så hviis de ikke virker så bliver bilen bare stenhård i alle indstillinger...

Der sidder en regulator på bagbroen lige til højre for den gaskugle der sidder i bag der sidder en lille arm der kan knække eller bare være rustet godt fast...

For di regulator virker jo når du bevæger den, og den lille arm er lastafhænnig og sidder den fast eller er knækket for du ingen virkning....

• #3   20. jun 2011 Denne kugle sidder bagest i lidt til højre for midten...

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5460589630&n=682045645&pn=1689060792

Men tror nu det er reguleringen den er galt med, fordi pumpen burde kunne holde den kørende med motor igang....

• #4   20. jun 2011 den lille arm er knækket helt af, hvor kan man få sådan en??

der er på nuværende tidspunkt kun 2ltr lhm væske i så det er nok også med til at det hele ikke virker??

bilen er ikke hård når den er på vej ned, den kommer først til kørestilling og derefter helt i bund, altså den står lige i kørestilling i ganske kort tid før den falder helt ned...

• #5   20. jun 2011 Ja 2 liter er sgu ikke lige helt nok...

Armen kan du nok kun få ved citröen, den koster under 300,-kr. vil jeg tro, jeg gav ikke mere sidst jeg købte en... men den styrer højden når den ikke bliver tvunget til den højeste indstilling...

Der er også en procedure der skal følges når du monterer en ny, for at bilen får den korrekte indstilling.....

• #6   20. jun 2011 kender du den procedure, eller ved du hvor jeg finde en beskrivelse??

mange tak for hjælpen indtil videre:)

• #7   20. jun 2011 Du kan sikker læse om det på citrönix mn jeg har en bog så kn evt. scanne proceduren ind til dig, for kan ikke lige huske det i hovedet... semd pm hvis du ikke finder det....

Kommentér på:
citroen xantia

Annonce