Mekaniker i nordjylland søges , med lift gerne. {{forumTopicSubject}}
Hey,
Søger måske en ny mekaniker i nordjylland siden min nuværende ikke har alt for meget tid, og ja min bil kan altså ikke vente i evigheder, så hvis du er mekaniker eller bare har hænderne skruet rigtigt på til den slags ting og har tid og lysten og vil tjene lidt ekstra, nu snakker vi orange her, hvis det var jeg ville ha betalt 300 i timen for og tage på værksted havde jeg gjort det.
Men de ting jeg vil ha lavet er på en Golf 3
Lås på bagklappe.
Gear kasse justering , den låser ikke mellem bak gear og 1 gear rigtig, så den er lidt tricky, vil ha det lavet grundet kæresten også kører bilen.
Venstre/højre forbremser skal smøres.
Bakker bagpå renses / udskiftes. - Er udskiftet men hænger i venstre side, nok håndbremsen som hænger.
Ribrem/V-Rem skal skiftes den hyler alt for meget. - Har indkøbt ny af begge.
Håndbremse virker ikke.
Hjul-leje bagpå begge sider strammes op.
Venstre dør skal løftes op.
Udstødning skal laves. - har købt ny monterings kit, ved det er en samlings clamp som er gået.
Bagbremser skal luftes ud ordenligt, igen.
Vandpumpe / Oliepumpe ved og være defekt ?
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 265
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Smøre bremser, nej du, der skal vist tjekkes om ikke kaliberne de skal akiftes så.
Håndbremse der ikke virker = nyt kabel.
Justere din gearkasse, gearkassen er sikkert færdig.
Venstre dør kræver vist et nyt dørbeslag.
Og så skal du vist have hele bremseanlægget luftet ud..
Den bil turde jeg sgu slet ikke køre i, den er jo direkte livsfarlig..
aug 2008
Alle de her små ting er så noget jeg fandt ud af løbende som var galt med den, hjul lejerne er skiftet, men fik at vide det var muligt de skulle efterspændes efter noget kørsel.
Men ja føler mig grumt udnyttet lige pt. og en smule hvad skal man skrive, rasende ?? , mon ikke det er passende.
aug 2008
Har sq ikke så meget forstand på biler, plejer bare og betale for dem og for og få det lavet.
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 87
mar 2011
Følger: 65 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 39 Svar: 847
aug 2008
Mekaniker i nordjylland søges , med lift gerne.