{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hjælp til centrallås i KBH {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har mig en fiat bravo 1,2 fra år 2000

Der er centrallås i smiley Men det fungere kun med min nøgle .

jeg har så fået købt:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2577&n=10

Er det muligt at koble det sammen så jeg kan få fjernbetjent centrallås i min bil???

Og søger hjælp til at koble det sammen, da jeg ikke har styr på det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til centrallås i KBH
  • #1   26. jun 2011 Yep.
    Få en til at aktivere din c.lås i bilen så du kan høre hvor relæet/styre boxen er.
    Der går nogle ledninger ind/ud fra til dine låse i bilen, du skal bare finde den ledning der låser op og den der låser i, og koble dem sammen med din ny indkøbte box. burde ikke være så svært hvis du kan finde den org. styrebox. plus du skal jo have strøm og stel til den fjernbetjente box.

    God fornøjelse og fortsat gog weekend. smiley


  • #2   26. jun 2011 hvordan kobler jeg så den nye boks på den gamle ???? forstår ikke hvad du mener ?

  • #3   26. jun 2011 Jeg plejer at bruge sådan en "pol søger/prøve lampe" ligner en kuglepen med metalspids hvor der går en ledning udfra,i enden af ledningen sidder der et krokodille næb...

    Sæt krokodille næbbet til STEL og stik metalspidsen ned i de enkelte ledninger, på den måde burde du kunne finde de ledninger som låser dine låse op/i, da dine låse sikkert er stel styret, her snakker vi din ORGINALE C.LÅS STYRE BOX I BILEN. som tidligere skrevet når du har fundet de 2 ell. 4 ledninger kobler du dem på din ny indkøbte fj.betjent box iflg. det lednings diagram der sikkert følger med.


  • #4   26. jun 2011 Tror jeg skal finde en der kan komme og gøre det for mig smiley Var også det jeg mest søgte. Er du frisk ???

  • #5   26. jun 2011 He frisk er jeg sgu altid smiley
    Men har lidt hænge partier selv da jeg lige har købt anden bil...
    Men tak for tilbudet.


  • #6   26. jun 2011 Hvis du altid er frisk er det jo bare at komme i gang smiley hehe



Kommentér på:
Hjælp til centrallås i KBH

Annonce