{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Xenon hid kit? {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg er på herrens mark. Så sidste mulighed for at blive klogere, er at udstille sig som en idiot på bilgalleri.

Jeg fik igår et xenon hid kit, h1, 8000k.
Men kan jeg overhovedet bruge dette kit på min bil (Seat ibiza, 1,6i, 1995)

Håber på et svar så en 5 årig vil kunne forstå det! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon hid kit?
  • #1   8. jul 2011 Nej. Du mangler aut niveauregulering og lygter godkendt til xenon

• #2   8. jul 2011 Og lygtespuler....

• #3   8. jul 2011 Du kan sagtens bruge det, men det kan først blive lovligt hvis en Ibiza af samme model har haft det fra original for så forelægger der en typegodkendelse på det.

Som cs og Dan F nævner kræver det bla. at bilen kan niveau regulere lygterne, lygterne skal have de linse for at holde styr på lyset og der skal være monteret lygtevask på bilen.

Men selv om du eftermonterer disse ting kan du ikke få det synet og godkendt uden en typegodkendelse.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   8. jul 2011 Kristian det behøver ikke være en bil der har en godkendelse til det.

De bragte sidste år i Vmax en artikel om netop eftermonteret HID kits hvor man kan få en lygte til eftermontering hvori HID er godkendt og opfylder den kravene om automatisk niveau regulering og automatisk lygtespuler så skal det skrives ind og så er det godkendt smiley

Men chancen for at se en bil godkendt således ved køb af disse lygter er lige med chancen for at vinde i lotto smiley

Men som Kristian også siger så har cs og Dan ret...
    DOG ikke i at en DE linse er et krav! Der er flere biler der er godkendt meed originalt Xenon i parabol smiley Mener det er Volvo

• #5   8. jul 2011 Holgato ja og mercedes findes også med org xenon uden DE linse.

• #6   8. jul 2011 Problemet ligger nu ikke i godkendelsen (F*** den)
    Men problemet ligger derimod i, kan jeg overhovedet montere dette sæt på min bil?

• #7   8. jul 2011 så vidt jeg kan se på dine lygter - NEJ

• #8   8. jul 2011 Hvad skal jeg så gøre, for at det kan virke?

Kommentér på:
Xenon hid kit?

Annonce