{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thor CF425 ? ARGH!!
  • A.Trier .
    A.Trier . Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 117
    #1   28. jan 2006 Morten B

    Hvordan ødelægger mit ledningsnet?

    <b>Andreas


  • A.Trier .
    A.Trier . Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 117
    #2   28. jan 2006 julem4nden

    Det kan ikke passe, nu er jeg godt nok ikke værken mekaniker eller car-customizer men uddannet elektrikker så det kan ikke passe jeg ikke kan installere en alarm i en bil, uden at blive komplet sindsyg!

    Mit problem er ikke jeg ikke kan få den til at fungere.
    Og dog, jeg har fået alarmen installeret så den kan armeres og de-ameres men jeg kan simpelthen ikke få det koblet ind over centrallåsen..
    Jeg har snakket med et Fiat værksted og fundet ud af jeg skal koble centrallåsstyringen ind over ved relæet i handskerummet, via den lyseblå og den hvide styre ledning.
    Der til fortalte de også at centrallåsen er trigget af negativ spænding,
    - Men nu kommer 10000-kroners spørgsmålet, når jeg montere den hvide ledning fra min alarm ind til den lyseblå på centrallås-relæet og montere den gule på stel (i følge diagram fra producent) og trykker armer, sker der INTET... <i><b>HVORFOR?!??!!</b></i> Jeg blir sindsyg af det lort!

    En eller anden hjælp!

    <b>Andreas</b>

    ps. Jeg er på S.U. så jeg har ikke råd til at få en som bilxperten til at montere den...


  • #3   8. jun 2006 Jeg gjorde det selv. Det er ikke så stort et problem, man skal bare tage sig tid til det, og tænke sig om.

Kommentér på:
Thor CF425 ? ARGH!!

Annonce