{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.945 visninger | Oprettet:

Ford fiesta kører med fuld varme indeni {{forumTopicSubject}}

Hej. har en svigerinde hvis Fiesta kører med varme på hele tiden. der kan ikke skrues ned. jeg tror det er en årg.93. hvad er der galt?. der sidder en termoafbryder på den ene slange ind til kabinen. er det den det er galt med eller sidder der noget elektronik i selve kold/varme reguleringen i bilen? tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford fiesta kører med fuld varme indeni
  • #1   4. aug 2011 Har selv haft det problem da vi hvade en fiesta fra 96 og det er sådan en dims der sider ude under forruden mellem dine visker når du lukker klappen op. Der kommer 2 sorte slanger ind i den end side og mener osse de kommer ud på den anden side side igen. Lidt svært at forklare. Kan desværre ikke huske navnet på den. Kan osse være en sirkring men den kører på den samme som radioen så hvis den stadig spiller ja så skal du ha en ny af den der dims smiley

• #2   4. aug 2011 den jeg tænker på sidder på den ene, af to slanger, der går ind til radiatoren(må være den varme). det ligner en ventil og der er 2 strømledninger der går til den. kunne forestille mig at det er den der bestemmer hvor meget varmt vand der strømmer ind til varmelegemet? ved faktisk ikke om radioen virker...

• #3   4. aug 2011 Ja det helt sikkert den. smiley

Kommentér på:
Ford fiesta kører med fuld varme indeni

Annonce