{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

wwwjimmichr
wwwjimmichr
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 60

Gearkasse til seat cordoba1,6 vario {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved hvilken gearkasser der passer til den bils 1,6 liter motor. det er en vw motor der ligger i (motor koden er alm) har søgt på nettet men kan ikke rigtigt finde noget. så vidt jeg kan se passer gearkasser fra polo'er og golf 3 fra den sammen årgang, men du kunne være fedt at vide hvilken gearkasse koder der helt præcist passer så jeg er sikker på at få en rigtig

vh jimmi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse til seat cordoba1,6 vario
  • wwwjimmichr
    wwwjimmichr Tilmeldt:
    maj 2006

#1   7. aug 2011 Bilen er forresten fra 1999

• #2   7. aug 2011 Du skal nu bare åbne hjelmen på din bil og se det.Det er 3 bogstaver der er slået ned i gearkassen. ( ikke støbenumre )

• #3   7. aug 2011 bare tag en fra en 1.6 golf 3 i nogenlunde samme årgang, de passer lige på

• wwwjimmichr
    wwwjimmichr Tilmeldt:
    maj 2006

#4   7. aug 2011 okay tak har fundet ud af hvad den hedder. den hedder dcc, men synes bare jeg har hørt at der er flere andre koder der også passer det er bare noget med hvor lavt eller højt de er gearet Og da jeg køre meget med tung trailer kunne det være fedt med en der var lidt lavere gearet end den jeg har nu. så hvis der er nogle der ved noget om dette, hører jeg meget gerne fra jer

vh jimmi

Kommentér på:
Gearkasse til seat cordoba1,6 vario

Annonce