{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.213 visninger | Oprettet:

Charlie N
Charlie N
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13

Skift af klodser bag på Touran..??? {{forumTopicSubject}}

Ville skifte klodserne bag på Touranen igår, men det kan jeg sgu ikke finde ud af.. ´Mit spørgsmål går på hvor meget jeg skal skilde ad for at skifte dem, skal jeg have hele kaliberen af ved at skrue de 2 store bolte ud bag på, eller kan jeg nøjes med mindre..? Synes ikke jeg kunne se at jeg bare kunne skrue den del af som klodserne sidder i.. Så drenge, hvordan gør jeg.....??? Hjælp... P.s. HAR købt værktøj til at dreje stemplet på plads... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af klodser bag på Touran..???
  • #1   11. aug 2011 yep du skal have de 2 bolte af bagpå. så du får caliperen af. så kan du bare skifte klodserne smiley

• #2   11. aug 2011 Nu skal jeg bestemt ikke lyde negativ. men dine bremser er det vigtigeste på din bil. hvis du ikke ved noget om det, så få lige andre til at vise dig hvordan man gør.. Bare et MEGET godt råd...

• #4   11. aug 2011 Det er bare de to skruer. Men du skal have noget til at skrue kaliberen ind med og som andre siger hvis den er med elektronisk håndbremse så skal du bruge diagnose udstyr for at skifte dem men er det alm manuel håndbremse så sæt igang, det er ikke en videnskab og de fleste 15-16 årige praktikanter gør det over ved os smiley

• Charlie N
    Charlie N Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #5   12. aug 2011 Hej igen.

Går ud fra det er med manuel håndbremser, den sidder mellem sæderne som i alle andre biler. Jeg skal prøve at skifte dem i aften, og i skal nok få en melding om hvordan det gik.. Tak for jeres svar..

Kommentér på:
Skift af klodser bag på Touran..???

Annonce