{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Bmw E36 Cabriolet Kalehce udskiftning {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Jeg vil gerne have udskift min kalehce på min Bmw, jeg har også fundet en brugt kalehce i fin stand, problemet ligger i at den er fuld automatisk og den jeg har i bilen er halvautomatisk altså med håndtag.

Kan det lade sig gøre at udskifte det uden de stor omkostninger uder over taget selvfølgelig.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E36 Cabriolet Kalehce udskiftning
  • #1   19. aug 2011 nej.. kan stort set ikke lade sig gøre da det er 2 meget forskellige systemer med motorer montert forskellige steder... så min vurdering ville være nej..

• #2   19. aug 2011 hmm.. mente bare der var noget forskel på monteringen af rammen grundet af den var fuldautomatisk... men kan være jeg tager fejl..

• #3   19. aug 2011 Motoren*

• #4   19. aug 2011 Altså må sige sådan jeg har kun fundet et komplet Kaleche med stel og stof brugt pæn i stand den er fuldautomatisk..

Også spekulerede jeg på om hvad der skulle til for at skifte min halv ud med den fuldautomatiske tag.

Men kan forstå ud fra det du skriver, så skal jeg bruge den der styringsmodul, som kan tilkøbes, men jeg ved ikke om motron følger med det skal jeg selvfølgelig have undersøgt, sidder den fast på kalechen eller sidder den i bagerummet.? ligesom på min nu.?

Kommentér på:
Bmw E36 Cabriolet Kalehce udskiftning

Annonce