{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Toyota Aygo auto {{forumTopicSubject}}

Hey.

Sidder og kigger lidt efter en Toyota Aygo, og er faldet over nogen med automatgear, MMT så vidt jeg husker.

Hvad slags autogear er det? Jeg kan se at brændstoføkonomi skulle være det samme, ca. 21.7km/l i snit, så jeg går ikke ud fra at det er gammeldags autogear med converter?

Er det noget man skal holde sig fra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Aygo auto
  • #1   23. aug 2011 nej intelligent gearkasse som det hedder. Manuel med elektronisk styring

• #2   23. aug 2011 Ja, det er en elektronisk styret manuel gearkasse.

Det kører skisme ringe. Så det ville jeg aldrig kunne leve med.

Men prøv en, kan være du kan.

• #3   23. aug 2011 Har også kun hørt dårligt om MMT gearkasserne. Har selv en Aygo med manuel, og det kører bare som Hans i Grethe :0)

• #4   23. aug 2011 køb ikke en med mmt gear, har haft en helt ny og den gik i stykker hele tiden og toyota kunne ikke finde ud af at lave den så måtte sælge den efter et år hvor halvdelen ca var tilbragt på værkstedet, det var bare en rigtig øv bil

• #5   23. aug 2011 no1- det er måske også lige overdrevet..
    Jannik - i Auto er det lidt langsomt, så jeg kører dem altid i Manuel når jeg skal lave en.
    Det er ikke helt vildt mange problemer der er med dem.. Hvis de bare bliver justeret ind en gang i mellem er der ikke noget bøvl.
    Men der er da blevet skiftet en enkelt actuator og en kobling.. (på garanti selvfølgelig)

• #6   23. aug 2011 morten er det faktisk ikke, toyota har købt den igen, den brændte 3 koblinger totalt af så den holdte stille og måtte hentes med fejeblad, den har fået skiftet 2 eller 3 styre boxe, den har fået skiftet aktuator 2 gange mener jeg det var og den blev ved med at glide

Kommentér på:
Toyota Aygo auto

Annonce