{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Generator + Seat Ibiza 1.9 tdi 130 hk 6L {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige et spg ang min Seat Ibiza 1.9 tdi 130 HK fra 2002 - 6L modellen.

Kørte igår på motorvejen og pludselig begyndte strømmen nærmest at gå. Den blinkede med anlægget og alt andet, og derefter gik den ud og der kom 2 advarselstrekanter i instrumentbordet. Derefter holdte jeg ind til siden og prøvede at slukke og starte, men ikke nok strøm til at trække starteren rundt. Prøvede et par gange, men virkede ikke.
Ventede i 20 min og forsøgte igen, og der startede bilen efter lidt hakken i starteren - lidt ligesom der manglede lidt strøm. Jeg lod den stå og så kom falck og målte batteriet og den ladede fint der. Jeg slukkede ikke bilen før jeg var hjemme og villle lige teste bilen, så startede igen, uden problemer og bilen lød som den plejede.

Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?

Jeg tænker generator der måske er på vej til at stå af, men er lidt i tvivl?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator + Seat Ibiza 1.9 tdi 130 hk 6L
  • Makaay L
    Makaay L Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   7. sep 2011 Det kan ikke være generator hvis den lader battiet op. Men muligvis din batteri. Jeg har lige haft nogen lunde sammen problem. Godt nok ikke samme bil, skiftede batteri, så virker det hele igen. Hvis din generator går, så kan bilen slet ikke køre mere.

  • #2   7. sep 2011 Forståeligt, men kan godt være en periodisk fejl, eller indikation på at den snart går til.
    Batteriet virkede fint nok, da jeg satte min mobillader til cigaretstikket, for at teste det og der ladede den op. Kan dog være jeg skal prøve batteriet først.


Kommentér på:
Generator + Seat Ibiza 1.9 tdi 130 hk 6L

Annonce