{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Bmw motorskift 318i-is {{forumTopicSubject}}

Godaften BG smiley
Står med tanken om at få skiftet min kedelige 318i motor ud med en 318is motor, men er lidt i tvivl om hvad der skal til smiley
Kan jeg bruge det ledningsnet som sidder i eller skal jeg have det med fra iséren ?
Er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på ved sådan en ombytning ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw motorskift 318i-is
  • #1   17. sep 2011 hejsa, har prøvet det og det er lidt mere end motoren, men jeg flyttede hele drivlinien ud fra en donorbil.. er ikke helt sikker med gearkasse men mener der skal skiftes ledningsnet,motor,udstødning, for at det kan lade sig gøre.. men man kan købe det hele klar til mont ved koed og Schmiedmann, og de plejer også og vil hjælpe.. men det er helt klart pengene værd, håber du kunne bruge svaret:-)

• #2   17. sep 2011 Lars
    Tak for svaret smiley
    Jeg har været i kontakt med schmiedmann og de vil have 18000kr for en ombygning, og syntes det er rimlig meget for at få de små 27 ekstra hk. Så er på udkig efter en motor/donor bil et andet sted og få min kammi til at skifte da det bliver noget billigere så smiley

• jess j
    jess j Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17
    #3   17. sep 2011 Jeg går selv og tænker på at få skiftet motor på min da det kun er en 316i, og jeg ved at en is motor hos schmiedmann koster ca 7000kr og at de skal bruge 10-12 timer på en ombygning og at deres time løn er 439kr. der skal dog også en ny motorstyring med men kan den virkelig være så dyr?? For

• #4   17. sep 2011 Jess
    Det tilbud jeg har fået fra schmiedmann lyder på 18.706,25kr for at skifte min motor ud med en is smiley

• jess j
    jess j Tilmeldt:
    nov 2008

#5   18. sep 2011 Det var F...... dyrt. Har du bedt dem om at få den nyeste motor de har,og var det nordborg eller odense du snakkede med.
    Jeg er ret nysgerig da jeg jo selv har samme planer som du.

• #6   18. sep 2011 Jeg skrev til deres afdeling i odense om at få et tilbud på det, men fik svar fra deres afdeling i nordborg og havde ingen krav til km eller noget på den nye motor..
    Har også prøvet at kontakte koed for at få et tilbud men de har ikke værksted så de kan kun give mig delene..
    Jeg opretter lige et fotoalbum med det tilbud jeg har fået så kan du se det

• jess j
    jess j Tilmeldt:
    nov 2008

#8   18. sep 2011 Jeg havde selvføldig glemt alt om moms:-(
    Hmm det kan godt være at jeg bare skal gemme pengene og spare op til en 318is i stedet.

Kommentér på:
Bmw motorskift 318i-is

Annonce