{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.453 visninger | Oprettet:

Start problemer - Opel Corsa 1995 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er en "lykkelig" ejer af en Opel Corsa Swing 1,4 NZ fra 1995, km 130.000.

For tiden oplever jeg ca hver anden gang at motoren ikke kan startes.

Når man drejer nøglen, fungerer starteren helt som normalt. Men herefter går det galt. Når starteren slår fra, går motoren stort set ud med det samme. Det er muligt at få lidt omdrejninger i motoren ved at holde speederen halvt nede under start, men på trods af dette går motoren alligevel ud efter ca 3-4 sek, når starten slår fra.
Herefter kan motoren ikke startes heller ikke ved at skubbe eller trække den i gang.

Jeg har oplevet at efter et par timer, kan problemet være gået i sig selv, og motoren kan startes helt som normalt og bilen køre som den plejer.

Der er masser af strøm på batteriet, så jeg formoder det må være noget med indsprøjtning eller evt noget med den elektroniske motorstyrring. symbolet for motorfejl blinker idet man starter. Men i de tilfælde hvor motoren starter som normalt - lyser dette symbol ikke andet end normalt.

Er der nogen der har nogen bud på hvad det kan være galt. Jeg har overvejet om problemet skyldes fugt, fordi det virker som om problemet ofte opstår når det har regnet eller hvis luftfugtigheden er meget høj.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer - Opel Corsa 1995
Kommentér på:
Start problemer - Opel Corsa 1995

Annonce