890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Airbag eksplosion i 206 gti Airbag eksplosion i 206 gti

Hej.
Det startede med i min nye 206 at en lampe som betød at sæde airbagsne ikke virkede begyndte at blinke og lyse med forskellige intervaller, ca 2 min efter den begyndte på det sagde det KABUUUM, og den ene sæde airbag eksploderede. Braget var faktisk så højt at både mig og min kammerat blev blev døve og fik tinnitus et par min efter. Ingen høre skade sket, heldigvis. smiley Da den sprang væltede det også ud med en tyk hvid røg derfra hvor airbagen kom ud. Og jeg holdte ind. (heldigt jeg ikke kørte galt)
Men da vi så fik set på skaderne viste det sig sq at den havde smadret dørbeklædningen, den havde fået en kæmpe bule, og var flækket hele vejen ned igennem.
Grunden til at den sprang var at der var kommet fugt ned i elektronikken som styrede udløsning af airbags.

Men jeg ville lige høre om det var andre som havde prøvet eller hørt om noget lignende, og hvad man kan gøre. For det burde sq da ikke kunne ske!!

Men på forhånd tak.
smiley

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airbag eksplosion i 206 gti
  • #1   15. mar 2004 Det er sket før på bl.a. 206....du vil ha en god sag hvis du f.x. ville have nogle penge af peugeot. Jeg ved at de har haft indkaldt nogle modeller for at få udskiftet et el. andet men ved ikke lige hvilke årgange osv...det er sku også ligemeget sådan noget som airbags skal bare fungere, ingen undskyldninger.
    Hvis jeg var dig ville jeg skaffe mig en advokat og sagsøge dem, både for at få bilen ordnet men også for at sådan noget overhovedet kan ske under kørslen..
    Keep it on the road
    Arvid

• #2   16. mar 2004 de har haft indkaldt alle 206er fra en hvis periode for at få udskiftet styreboxen under begge sæder(jeg har skiftet ca.1000 af dem)

• #3   16. mar 2004 Jens L - Er det som noget peugeot dækker, materielle skader, og person skade, hvis der er noget af det?? Eller står man bare alene med det, og skal jorde dem i retten?? som Arvid D kommer med af forslag smiley

• #4   16. mar 2004 jeg ved ikke om peugeot stadig dækker det, det har de gjort, men prøv og kør ned og forhør dig

Kommentér på:
Airbag eksplosion i 206 gti

Annonce