Hvad må jeg give for G3? {{forumTopicSubject}}
Rød 5 dørs fra 1995, kørt 250.000 nysynet for 1 måned siden.
Den har lige fået lavet al rust i bunden og er blevet behandlet med tyndt tectyl for at det ikke skal ruste.
Der er kommet 2 nye forskærme på den.
Der er enkelte små plastikdele i kabinen som er knækket (småtingsafdelingen når man selv kan skifte det ud med noget fra en hugger) samt et enkelt eller 2 små hakker i toppen af indvendig dørbeklædning.
Lakmæssigt står den nogenlunde - den er ikke falmet i farven, men der er et enkelt lille hak i den ene dør.
Ellers står den standard - har været sænket, men har lige fået org. undervogn på igen, samt nye bremser hele vejen rundt (inkl bremserør)
Og så står den på kedelige stålfælge med noget makaroni-dæk mener jeg
Ved godt at det er nemmere med nogle billeder, men kyndige folk ved vel hvordan en G3 uden rust burde se ud/være værd
På forhånd tak.
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 7 Emner: 164 Svar: 1.940
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 332 Svar: 3.701
okt 2004
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Må jeg spørge hvorfor du vil købe en bil, der har fået lavet så meget rust(for kender jeg G3`en rigtig, så fortsætter det et andet sted!)
Vi taler om en bil, der ikke har det bedste ry for holdbarhed og som nærmest ruster væk mellem hænderne på en og så overikøbet noget der er gennemlappet som den du beskriver her - Der er så mange alternativer at få!
Ved godt at jeg får Golf fanatikerne på nakken, men helt ok, så har jeg lagt mig ud med både Fiat og Golf nørderne, på én og samme aften hehe
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.330
Han har brugt hele sommeren sammen med en mekker på at få det lavet korrekt og få det HELE lavet rigtigt så han selv havde en ordenlig bil at køre i, i stedet for bare at gå ud og købe en anden spand som han ikke vidste noget om...
Hamsteren - overvejer det netop fordi at den ikke bare er lappet sammen, men har været skilt totalt ad for at få det hele tjekket igennem og lavet
Desuden ville det være en god idé for mig, da jeg vil have bagsæder i min 406'er engang og ville kunne spare en god krone eller 2 ved bare at købe hans golf og så trille rundt i den i et års tid inden vi skriver januar 2013 hvor jeg vil betale min egen ud til SKAT
feb 2005
så derfor overvejer jeg om jeg skal køre i den i et års tid og så sparer vi begge penge på det
okt 2004
feb 2005
Det eneste der sådan set mangler er en nylakering, men den kan jeg sq sagtens undvære
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.014
Og husk at fordi en bil er ny synet, kan den godt koste dig 5000,- i rep om 6 mdr... (Tjek evt EL, bremser, hjullejer osv)
Og ja golf ruster, men hvilke biler gør ikke det?
En slag på tasken, en Golf III 1,8 standart, bør ikke koste mere end 15.000 max, i min verden...
feb 2005
Den er blevet serviceret sort Den bruger hverken vand eller olie, ellers ved jeg at han havde skilt sig af med den for længe siden - eneste grund til den står stille nu, er pga arbejdsløshed
Hvad må jeg give for G3?