{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

3 ledninger på dørkontakt-Magicar problem {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem med min bil alarm som bla. får signal fra min dørkontakt på førerdøren..... bliver døren åbnet efter deaktivering af alarm, låser bilen ikke igen..GODT SÅ..

Desværre er det kun førerdør´s kontakten som kan afholde alarmen fra at låse dørene og aktivere alarmen igen.

Dvs. slår jeg alarmen fra og åbner en af de andre døre går der ca 30 sec så låser bilen(alarmen) selv igen.

Har koblet ledningen fra alarmen til den ledning på dørkontakten som aktiverer loft lyset, men dørkontakten har 3 ledninger???? og ikke som i de andre biler som jeg har haft, de havde 2 ledninger..

Min nuværende bil har en rød lampe i hver fordør som tænder når døren er åben, kan det have indflydelse på min situation?

OG JA SÅ KAN INDBRUD BARE FORGÅ GENNEM EN AF DE ANDRE DØRE, MEN NEJ!!!! DER SIDDER DOBBELT SCOCK SENSOR "JUSTERET EXTREMT FØLSOMT" I BILEN SAMT ALARMEN ER 2 VEJS.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 ledninger på dørkontakt-Magicar problem
  • # Kenneth #
    # Kenneth # Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174
    #1   4. okt 2011 kommer jo an på hvordan din loftlampe er lavet, men i min gamle polo 6n var der også 3 ledninger , kan ik huske om det var 2 plus og en minus eller omvendt , men i hvert fald så var den ene koblet til dørkontakten og den anden konstant strøm, og den sidste var stel, som jeg husker det. så det er jo bare sæt dig ind i bilen , og mål dig frem mens du åbner og lukker dørene , så finder du ud af, hvad der er hvad (:

Håber det hjalp

• #2   4. okt 2011 He he ja bliver jeg nød til smiley
    Men rart at vide at der er andre med 3 ledninger, for jeg har aldrig set det før.

Kommentér på:
3 ledninger på dørkontakt-Magicar problem

Annonce