{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.801 visninger | Oprettet:

Vinduesviskere hyler! {{forumTopicSubject}}

Mine forrudeviskere begyndte at hyle og pive helt enormt. Og da de var 1½ år gamle valgte jeg at skifte dem. Men de hyler og piver stadig? Indrømmet, jeg købte Thansens de billigste viskere og jeg ved godt at pris og kvalitet hænger sammen, men de burde da være bedre end et par 1½ år gamle Bosch-viskere.

Kan der være noget på forruden som gør at de hyler? Noget "trafikfilm" eller hvad man kalder den slags? Og hvis der er, hvordan renser man det bedst af?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinduesviskere hyler!
  • #1   6. okt 2011 Jeg tror nærmere det er der, hvor viskeren sidder fast? Der nede ved mekanikken. Prøv at give det noget wd40? smiley

• #2   6. okt 2011 Har lige gjort det same ved mine igår... Hvis du piller hætten af der dækker møtrikken der holder viskearmen og gi det noget WD40 så forsvinder det... Eller det gjorde mit ihvertfald...

• #3   6. okt 2011 Alt, du skal bruge, er et æble (eller måske et par æbleskrog, hvis du er virkelig sparsommelig) og en gammel avis. Halvèr blot æblet og gnid ruden godt ind i æblesaften. Herefter lader du det virke et øjeblik. Husk også at rengøre vinduesviskerne, da der også kan være trafikfilm på dem – og det vil de sprede igen. Udover det vil vinduesviskere med trafikfilm på være lidt mere træge. Tør derefter grundigt efter med avisen. Din rude er nu renset for trafikfilm. Uden nogen af de specialmidler, der eller anbefales til at fjerne trafikfilm fra bilruder.

Du kan også godt bruge f. eks. citrusfrugter. Det virksomme middel, der renser ruden, er syren fra frugten.

• #4   6. okt 2011 Ja lyt til Jan.... ;-)) Det virker.....

• #5   6. okt 2011 Den er go nok med æblet, men du skal nok ikke spise det bagefter !

Kommentér på:
Vinduesviskere hyler!

Annonce