{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.768 visninger | Oprettet:

Vw Passat 2.0 TDi 170hk Dyse problem {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har en Passat fra 08 som har gået 133.000km, jeg ville bare høre om det er en "normal" fejl på denne motor at dysserne går til?

For det skete første gang for godt 1 månede siden hvor der blev skiftet en pumpe og nogle af dysserne, og igår stod den så af igen, og denne gang blev alle skiftet

Er det mig der har en mandags model :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw Passat 2.0 TDi 170hk Dyse problem
  • #1   12. okt 2011 Det er et meget kendt problem. Glæd dig til alle 4 er skiftet smiley

• #2   12. okt 2011 Meget kendt problem på 170hk modelen. Men hver opmærksom på om de får skiftet ledningsnettet til dyserne også. Men de har en tendens til og smide et par dyser når de har rullet lidt km..!
    Men som der blir skrevet, ja glæd dig til alle er skiftet selvom det er en dyr affære..!

• #3   12. okt 2011 De har lige skiftet alle 4 i dag, men heldigvis er det firma bil, så det er ikke fra min egen lomme smiley

Men det er bare så træls at holde 200km hjemme fra og sidde og vente på falk

• #4   12. okt 2011 Sådan er det med Passat/VW smiley

• #5   12. okt 2011 Har bare altid hørt så meget godt om dem, men sådan en kommer helt sikkert ikke til at holde i min indkørsel som privat bil smiley

Glæder mig lidt til at få min fabriks nye Touran (godt nok også en vw) smiley kommer hjem

• #6   12. okt 2011 Man hører ofte godt.. Men folk er begyndt at forstå at VAG koncernen er noget møj.. Puuh.. Touran.. Håber den er bedre end den foregående..

• Rune V P
    Rune V P Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #7   12. okt 2011 Min mor har en passat 170 TDI hvor vi også lige har skiftet en dyse der var gået til. Topstykkerne skulle også være en svaghed, når man skal vælge bil skal man nok tænke sig lidt om, og gå uden om de modeller hvor de fleste til salg har fået skiftet motor!!...

Syntes fandme det er noget lort af VAG at levere, jeg har selv kigget på en 08 A4, den skal jeg i hvert fald ikke have efter sådan en omgang lort, det bliver sku en Bimmer!

Kommentér på:
Vw Passat 2.0 TDi 170hk Dyse problem

Annonce