{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Dæk til Outlander, andet end 225/55/R18 98V {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Nu skal vi til at købe nye vinter dæk til kærestens Outlander og jeg har været lidt inde og søge på nettet. Men jeg syntes det er en dyr størrelse, med det mener jeg at de er næste dobblet så dyre i forhold til hvad jeg giver for et sæt til min Grand Pajero. Og jeg syntes heller ikke jeg finder det store udvalg af dæk.

Derfor ville jeg høre om der var nogle af jer der kendte en anden kendt type man kunne køre med, hvor udvalget måske var lidt størrer, eller der var lidt mere solgt. Det kunne jo være de var billigere. Jeg har prøvet at lege lidt med størrelserne men jeg har ikke rigtig haft held med at finde noget der var bedre. Kan være jeg leder i den forkerte retning.

Det skal siges at bilen er standard med 225/55/R18 98V.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk til Outlander, andet end 225/55/R18 98V
  • #1   17. okt 2011 Man kan ikke rigtig lave størrelsen om, så skal du gå ned i størrelse, i en 17" så hedder størrelsen 225-60/17 for at have den rigtige omkreds, men så er du os nød til og have andre fælg.

• #2   17. okt 2011 Det er lige det, og jeg har jo ikke den store interresse i at skifte fælg, da det jo også koster. og jeg i forvejen har 2 sæt liggende.

Det jeg mente var f.eks så køre jeg med en 255 i stedet for 265 i vinterdæk på min pajero. For der er lige så stor udvalg, det er bare 40% billigere end 265, årsagen til dette er at størrelse 255 er solgt utroligt meget i US. Og så holder jeg mig også inde for omkredsen. Så det var noget i den stil jeg tænkte på.

• #3   17. okt 2011 Jeg har et sæt 235-55-17 hvis det kunne have interesse.

• #4   17. okt 2011 ¤Po Low¤ Tak for tilbudet, men jeg har 2 sæt 18" fælge liggede, så jeg ville helst bruge dem hvis jeg kunne.

Kommentér på:
Dæk til Outlander, andet end 225/55/R18 98V

Annonce