{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Rust behandle gammel bil? {{forumTopicSubject}}

Står og skal beslutte til i morgen om jeg skal rustbehandle min bil - vi er 2 biler så vi får rabat.

Har købt et håndværker tilbud af en mazdmazdmazda 323f ba 97', som godt nok er nysynet, men den blev dumpet første gang pga. rusthul i bunden. Den er stadig smurt en del steder med det gamle rustbehandling den fik for ? år siden.

Kan det betale sig og får jeg overhovedet noget ud af at rustbehandle den? Altså er det for sent nu hvor der rust hist og pist. Ville gerne køre den igennem syn igen om 2 år hvis motoren ikke er død..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rust behandle gammel bil?
  • #1   19. okt 2011 Det er slet ikke sikkert, at det pågældende undervognsbehandlings center, vil behandle den, hvis den er for rusten.
    Der hvor jeg er, har vi flere gange sagt nej til at behandle før kunden fik lavet det rust der nu var.

• #2   19. okt 2011 Hvis der allerede er rust i bilen, ville jeg få dette laver før man får den behandlet. Da det ellers bare vandre videre inden under og man så bare skal skrabe det hele af igen når rusten så skal laves.

• #3   19. okt 2011 The Wendelboe: Det ikke helt vildt men der rust rundt omkring. Det jo os en gammel bil men den har fået behandling før. Vil det ikke sænke processen en hel del?

Nikki H: Har desværre ikke mulighed eller penge til at få det lavet helt igennem. Men tror det meste er overflade rust. Men igen får det lavet rigtig billig, så kan det vel godt betale sig?

• #4   19. okt 2011 Er der ikke nogen herinde som har undervognsbehandlet deres 90'er bil og er tilfredse med det?

The Wendelboe sker der noget ved at blande f.eks har den engang fået dinitrol, kan jeg så godt give det en gang pava nu?

• #5   19. okt 2011 min g40 får hvert 2 år og min golf gti edition one har fået 3 gange mens den har været i dk og er på vej til behandling igen igen inden så længe jeg er fuldt ud tilfreds med det min g40 har ikke rust og der er aldrig blevet svejst i den så jeg synes de penge er givet godt ud.

• #6   19. okt 2011 Mr.G40 okay så får den sku en tur med anti rust smiley

Kommentér på:
Rust behandle gammel bil?

Annonce