{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.967 visninger | Oprettet:

Mercedes-professor søges w204 {{forumTopicSubject}}

Halløj drenge!!

Jeg står og skal købe mig en bil til 300kg. Og har nogle udvalgte tilbage....

Den ene jeg har kigget på, skal have lavet nogle ting, som jeg har brug for lidt hjælp til, for at se om det kan betale sig, eller jeg kan finde en der kan hjælpe mig med at lave det her inde!!

Motor er 320 cdi V6 fra 2008 med 224HK 7 gear
Det der er galt med den bil jeg har fundet er følgende:

Kæde skal skiftes (larmer lidt ved start)
2 Gløderør skal skiftes
Stortservice (filtre, olier og bremser)

Og den ryster i gearkassen ved 120 km/t, så der siger han at gearkassen skal skylles igennem (koster 16L), og siger der ikke er noget galt med Konverteren, men det kan det jo godt være ik???
Den koster alligevel, 10-12 kg!!!

Har selv kigget lidt på priserne, men da jeg ikke kan vide mig sikker, hvad han siger har jeg brug for nogle proff.s smiley

Håber at i kan hjælpe mig lidt, da jeg gerne vil have bilen, men til en realistisk pris, så jeg vil gerne vide det ca. kan komme til at koste.....

Bukker og takker på forhånd!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes-professor søges w204
  • #1   19. nov 2011 Og den ryster i gearkassen ved 120 km/t, så der siger han at gearkassen skal skylles igennem (koster 16L), og siger der ikke er noget galt med Konverteren, men det kan det jo godt være ik???
    Den koster alligevel, 10-12 kg!!!


    det er rigtigt nok det med at den skal skyllen igennem der er for små 2000kr i olie og 3500kr i arbejdsløn ca

    så skal der også skiftet filter og bund pakning til gear kassen.
    men du skla ikke være bange for det er Konverteren


    stort service og bla gløde rør er heller ikke helt billigt ved jeg smiley da det også er noget jeg har prøvet at lave





  • #2   19. nov 2011 Har snakket med Mercedes, og de siger de har prøvet de samme symptomer, og NOGLE gange skulle den skiftes....
    Mere, hvad dine erfaringer er;-)


  • #3   19. nov 2011 Jeg har fået skiftet kæde til 5700 kr inkl arbejdsløn kæde plus kædestrammer.
    Så det er til og komme over. Den skal larme lige når du starter bilen .

    Ny olie kan gøre rigtig meget i gearkassen, men når der er begyndt og være problemer med den bliver den altså aldrig som ny.
    Helt ny gearkasse inkl. Converter - olie - gearkasse adaptioner og montering koster 18.000 kr med 1 års garanti.


  • #4   19. nov 2011 Hvis du får brug for vejledning eller køb af mercedes (frikørt) taxa kan du kontakte mig jeg har adgang til Mercedes hyrevogne som kommer direkte fra mercedes ...

  • #5   19. nov 2011 Takker for dine informationer Tomas... Det er lige sådan noget jeg har brug for!!!

Kommentér på:
Mercedes-professor søges w204

Annonce