{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Audi 100 Hjælpe min visker dur ikke {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået mig en audi 100 stc.2,0 benzin fra 1994 ., hvor bag viskeren ikke stoppe det rigtige sted den stoppe tilfældigt på ruden. Det samme gør den foran men kun periodisk. er der nogen der har prøvet det før er der motor eller visker arm den er gal med. ligner lidt der måske er nået styring i visker armen. og så har den svært ved at holde sig igang de første par min når den startes kold .???

Håber der en klog der kan svare på mine spørgsmål på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 100 Hjælpe min visker dur ikke
  • #1   22. nov 2011 skift begge viskermotor...

  • #2   22. nov 2011 viskere på vag biler har det med at irer.. brug en time eller 2 på at pille hele træksystemet ud og skil det ad og puds, smøre det.

    jeg har selv lige ordnet det på min da min næsten ikke kunne trække sig selv efter ikke at være blevet brugt længe. nu kører den som ny igen


  • #3   22. nov 2011 Som Sten P skriver. Man kan ikke nøjes med at smøre det mens det sidder i. Bagrudevisker irrer i den bøsning armen kører i og kan godt gå istykker i gevindrør når man afmontere motor, så rustløsner og lidt forsigtighed. Mvh. Gert

  • #4   22. nov 2011 Det mærkelige er at hvis jeg holde visker armen inde ( inde i bil) så racer visker arm på rude med fulde knald den stopper bare ikke det rigtige sted. så det undre mig hvis den skullevære iret fast

Kommentér på:
Audi 100 Hjælpe min visker dur ikke

Annonce