{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota EE80 kobling
  • #1   25. nov 2011 Er det ikke meget nemmere lige at ringe til toyota imorgen..., eller kigge hos t.hansen eller nogle af de andre reservedels lagere.... Tror da ikke der er mange herinde fra der sådan lige kan vare nummeret på den kobling du står og mangler..., smiley

• #2   25. nov 2011 Eller tjek ved refako, mekonomen eller t-hansen.. der kan du endda e billeder.... ;-))

• #3   25. nov 2011 sådan lige frit fra leveren kan det være både en 190mm og en 200 mm - så du skal nok lige måle

• #4   26. nov 2011 jeg har fundet den hos refako men der jo to størlser

• #5   26. nov 2011 Du skal tjekke ved mekonomen hvis du er i tvivl...

Årgangen skiller der op til 11 måned 1985 og fra 12 måned 1985.... der står godt nok ikke mål på mekonomens side...

Din bil i din profil er fra 02/05 1985 så du skal jo have den kobling der går op til 11. måned 85 og det burde refako kunne hjælpe dig med....

Men tjekkede lige at den kobling ved refako der er 200 mm. er FRA byggeår 1985 - 12. måned.....og frem.....

Så ud fra din bils dataer skal du have koblingen på 190 mm....

Men så igen så vil det optimale jo være at demontere din gamle kobling os så hente den nye...

Prisforkellen fra mekonomen og til refrako er under 100 kroner.. så kan refako ikke hjælpe dig ville jeg da købe min kobling ved mekonomen...

Med lidt søgen og du kan finde hvad du har brug for.... ;-))

• #6   26. nov 2011 magne tak for hjæpen smiley

Kommentér på:
toyota EE80 kobling

Annonce