{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

ny undervogn på Seat Cordoba {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har fundet ud af min ene støddæmper bagerst skal skiftes samtidig med er fjederne blevet noget slasket. Udstødningen begynder at slå på rammen når der er ekstra kilo i bilen.

Jeg har nu været lidt rundt og kigge på nette, og jeg er nu kommet lidt i tvivl. Hvis jeg nu vil have skiftet de forreste dæmpere og fjedere, er det så billigere og bedre med en gevindundervogn?

Jeg er faktisk ikke interesseret i at sænke bilen, men vil bare have standard højde fjedere på.

Er der noget i kan anbefale af fjedere og dæmpere? Gevind undervogn kontra standard.

Kan en bil med gevinderundervogn synes?

En anden ting... Jeg var ude at se hvordan jeg skal afmontere de bagerste dæmpere og fjedere... I bagagerummet syntes jeg kun at kunne føle en bolt. Altså der var ikke de 3 bolte som der f.eks er foran. Kan dette passe eller har jeg bare ikke mærket godt nok efter?

Hvis det kan passe hvordan skal jeg så skifte dem? Går ud fra bolten som jo er den på støddæmperen holder hele skidtet sammen, så hvis jeg løsner den uden fjederklemmer, springer hele skidtet vel op i hovedet på mig smiley

Mvh

Thomas

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ny undervogn på Seat Cordoba

Annonce