{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

rene b
rene b
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Seat ibiza 99 tomgang går ud? Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej

Problem:
jeg har en Seat ibiza fra 99, der ikke kan holde i tomgang på KOLD motor..
Falck lavet det for ca. 2 måneder siden, ved at sætte en tester på og juster tomgangen, men nu er den gal igen...

Historie:
Når jeg kommer ud for at starte den, kan den ikke starte ordenlig op, men hvis jeg trykker speederen lidt ned og holder den der, drejer nøglen og holder den på 1000-1500 omdrejninger kan den godt holdes igang.
Slipper jeg speederen så går den ud. Jeg skal holde den igang i ca. 1-2min før jeg kan slippe speederen og den Kan holde sig selv igang.

Hjælp:
Hvad er det, kan det laves og hvor kan jeg købe delen som skal skiftes...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat ibiza 99 tomgang går ud? Hjælp!!
  • #1   28. dec 2011 jeg har 1 eller 2 af de deer man sætter lufilter på og hvor tomgangraculaterne sidder og gassen osv ikk du kan få begge eller den ene billigt det hjalp på min seat ibiza fra 97 for 2 år siden skiftet den del og så virket det

• #2   28. dec 2011 du kan skrive til mig på min mobil 42 43 70 31

så kan du skrive vis det mener det ville hjælpe med og skifte den runde del der gjorde det for mig

• rene b
    rene b Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   29. dec 2011 Hej lasse

tak for svaret!!
    Det vil jeg helt sikkert gerne prøve... men hvad er det for en del ? kan du evt. sende mig et billede af delen( reneahs@gmail.com ) Hvor i landet bor du.

• #4   29. dec 2011 jeg bor lige for tiden hos min kæreste birkerød kan komme til dig vis det ikk er så langt væk osv men jo skal lige ind til min fars arbejde så og tag dem med hjem menerjeg har 2 men ved jeg har en det er en hel del til motorn indsuning hedder det vel der hvor man sætter lufilter til og gassen sidder der og tomgangraculator eller hvordan det nu staves heh men kantakt mig på min mobil bare skriv skal nok sende de over msm vid du kan modtag det eller på din mail

• #5   29. dec 2011 har fundt den ende og lidt små ting du kan få alt på de billeder jeg sender for 300 der den jeg snakket om et lufilter og et mere men er vist lidt for lile og så er det røret til det og

• #6   29. dec 2011 og en benzindæksle som er ruste beskyttet bare skal males dow men har slippet det og belagt rustbeskytterlse sp skal bare males førdig har nok mere hos min far var bare lige i kældern nu men skriv til min mobil å sender jeg os billederne der

Kommentér på:
Seat ibiza 99 tomgang går ud? Hjælp!!

Annonce