{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G60 G lader
  • #1   9. jan 2012 Zeus H, mht at prøve min bil.. så kan du vidst glemme det din klaphat til et undermenneske

  • #2   9. jan 2012 hvad er det for noget at skrive jeg prøver og få svar på mit spørgsmål at du så syns det er en lorte bil er ikke mit problem men hold det for dig selv...

  • #3   9. jan 2012 Du skal ikke tage det så tungt Søren. Hans opførsel det sidste stykke tid har tydeligt vist at han umuligt kan være andet end en social taber til en invadere , der har så lidt selvværd at han er nødsaget til at svine andre folk til..

  • #4   9. jan 2012 Utroligt at ingen kan se at Zeus er en Troll LOL

  • #5   9. jan 2012 han er bare en klam palme dingler!

  • #6   9. jan 2012 søren: det er jo os der betaler alufælge og anlæg i hans gamle klamme perker container i form at bistan!

  • #7   9. jan 2012 men er der nogle der ved noget om g laderen ?

  • #8   9. jan 2012 Så vidt jeg har forstået problemerne med g laderen så går de som sådan ikke i stykker men de skal have skiftet pakninger rimlig tit.

    Ca hver 30k-40k km +/- og jo højere tryk de lader med jo hurtigere skal de renoveres

    Men sjov motor og nemt at hive lidt mere ud af, har selv haft en golf g60 som kørte med 1 bars ladetryk uden problemer.


  • #9   9. jan 2012 folk er hurtige til og sige det er noget skrammel, men jeg har haft 2 stk polo g40 og de har bare kørt og kørt .. Det eneste er at man skal skifte den lille rem som sidder inde i Gladeren, den kan man sagtens skifte selv, pakninger skal også skiftes, samt simmerringe, men det findes der firmaer der kan gøre for cirka 3000kr og det behøver ikke gøres så ofte igen ..

  • #10   9. jan 2012 det er seals i laderen der bliver utætte. og sørg for at olie linjerne over til den er i orden. hvis du passer den med olieskift og ikke tæver bilen med fuld gas på kold motor skal den nok holde. og hvis du er utilfreds med g-lader så smid en roots, rotrex eller en skruekompressor på. lysholm er rigtige fede, og kan ses på bahnbrenner.com. men ellers er der mange der bygger mercedes eaton kompressor på. gir ikke vildt meget, men får andet træk i den. ellers er der turbo løsningen. og g60 motor holder rigtig godt, der sidder smedet stempler i fra start af. så den er klar til mere tryk.

  • #11   9. jan 2012 som sagt sørg for bilen er varm inden den skydes af og det samme med olie skift osv. hold dem osse du kan evt finde en ekstra lader og renovere den så har du en ekstra liggende du kan skifte imellem når det endelig er så har du stadig en bil der kan køre og mht med og skifte til anden kompressor eller turbo så skal du bare lige være obs på bilen ikke kan synes med det da det er en konstruktiv ændring også skal du have godkendelser osv. på det da de ikek er den orginale kompressor der sidder på den mere det er self bare så du er klar over det men sådan en G60 snegl lyder nu hamemr fed og du kan jo evt få den rs bearbejdet så kan den lidt mere

Kommentér på:
G60 G lader

Annonce