{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

vr6 hakker/ hopper {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Her i weekenden skiftede jeg starter på golfen pga den var død. Mennu her efter jeg har skiftet starteren er den begyndt og hakke/ hoppe i hele bilen så den nærmest lige får et ryk. Men hvad kan det være?
Der var ingen problemer før overhovedet og den har stået stille fra mellem jul og nytår til her i weekenden dog fik jeg skubbet den i gang her nytårs dag og kørte en lille tur i den så den kunne blive varm og der var heller Ingen problemer?

Vh Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 hakker/ hopper
  • #1   9. jan 2012 tændrør og tændkabler og rotor og dæksel.. helst org da det er kendt problem på disse motore.. og de uorg er i dårlig kvalitet.. men det er lidt af en udskrivning.. men den bliver som ny bagefter

• #2   9. jan 2012 Okay men det blev skiftet her i juni sidste år kan det virkelig passe det allerede skal skiftes igen? Og bilen er fra 97 med ny model tænding

• #3   9. jan 2012 har du skiftet til org eller uorg ? har set mange få problemer med de uorg dele til disse motore her

• #4   9. jan 2012 Har også set en del indlæg her på det sidste med at VR6'ere der hakker/hopper.
    Der har problemet i alle de tilfælde jeg har set, været enten tændrør, tændrørs kabler, tændspole.
    Og der har det været enten originale eller upgrade der har fået problemet til at forsvinde, de uoriginale har ikke kunne fjerne problemet.

Mvh Kaare smiley

• #5   10. jan 2012 Okay aner ikke om mine tændkabler er originale ved kun de er røde smiley men som sagt kan det virkelig passe det ikke engang holder et helt år? smiley men hvis i siger det er det må jeg jo i gang med at skifte det smiley

Kommentér på:
vr6 hakker/ hopper

Annonce