{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Hjælp til golf 2 GTD oliefyr {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har eftermonteret et oliefyr i min g2'er.
Det virker som det skal, men det virker som om oliefyrs pumpen suger mit oliefilter tom, selvom jeg mener jeg har monteret pumpen til fyret på returslangen, så den burde suge fra tanken.
Se billede her:: http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=88637
Mit problem er så at når jeg nogle gange starter bilen så vil den ikke ta gas fordi den ikke får noget diesel..
Sidder T stykket til fyret forkert her eller??
Håber nogen kan hjælpe.
Vh Boelt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til golf 2 GTD oliefyr
  • #1   15. jan 2012 uden og være helt sikker i min sag, så vil jeg da mene den skal monteres på fødeslangen op til filtret inden den når filtret.

• #2   15. jan 2012 normalt når man montere fyr, sætter man sugeslange direkte på diesel tank.
    tror at grunden til at den tømmer dit filter er, at den har nemmere ved at suge dit filter tomt, iforhold til at suge fra tanken
    håber jeg fik forklaret det ordentligt

• #3   15. jan 2012 Ja jeg er helt med.
    Men jeg kikkede på en Pug 406 som haV´vde samme fyr mont og der sad T stykket til udtaget også i motorrummet..
    Men det kan være det kan hjælpe og flytte den længere ned under bilen?
    Vil det hjælpe og sætte den på den anden slange?
    altså sugeslangen fra tanken?

• #4   15. jan 2012 ja jeg fik ikke læst du havde sat den på retur.
    men ja skal sidde på suge siden.
    kan jo være retur slangen ender i toppen af tanken.
    du må gerne lige skrive om du får det til at virke, skal nemlig selv sætte fyr på min T4. magter næsten ikke og bore i tanken

• #5   15. jan 2012 Dykrør i tanken er det eneste rigtige at gøre:)

• #6   15. jan 2012 Har en patrol med wabasto olie fyr i odg i den er slangen monteret på indgangssiden af filteret og den suger ikke filteret tomt

• #7   15. jan 2012 Jesper H: Ja hvis du lige ser mit billede i fotoalbummet kan du se det:D
    Det var min mekaniker der mente jeg skulle prøve retur slangen da han troede hvis jeg tog TUR slangen ville den suge filteret tomt.
    Sådan som det er beskrevet i manualen til monteringen så er det ikke nødvendigt og sætte dykrør i tanken..

Kommentér på:
Hjælp til golf 2 GTD oliefyr

Annonce