{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Problem med bmw e36 {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og evt piger

jeg har fået et problem med min e36 fra 1991
den har start problemer engang imellen altså normalt starter den perfekt men den er begynd på at når jeg starter den så køre den i 10 sek og går ud og så er den ikke til at få liv i igen.. tror i at det kunne være benzinpumpe relæet der fucker op eller hvad kan det være håber i kan hjælpe på forhånd tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med bmw e36
  • #1   23. jan 2012 Hvordan går den ud? sådan bare som om du drejede nøglen eller i hak eller hvordan? kan du beskrive det lidt mere præcist?

det kan være knasten, pumpen, batteri osv. Faktisk alt, så mere info smiley

• #2   23. jan 2012 jamen altså den går bare ud den falder i omd. og så dør den det samme skete i går da jeg var ude at køre lige pludselig begyndte den at gå ned i omd. og så døede den. så var jeg ude at rokke lidt i relæerne ved ikke om det var det men så startede den igen og kørte som om ingenting var sket... jeg startede den i morges og kørte på job uden problemer så skulle jeg ud med nogle vare jeg starter den uden problemer 5 sek efter dør den ud og nu er den ikke lige til at starte igen ?? aner simpelthn ikke hvad det kan være?? smiley

Kommentér på:
Problem med bmw e36

Annonce